Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
44-101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 00028836600028 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów do produkcji FDG dla Samodzielnej Pracowni Cyklotronu i Produkcji Radioizotopów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa materiałów do produkcji FDG dla Samodzielnej Pracowni Cyklotronu i Produkcji Radioizotopów; poniżej 193 tys euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publicznego na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, w tym wymagania dotyczące posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące na produkty radioaktywne; 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 3. Nie spełnianie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ 2) zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące na produkty radioaktywne 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w myśl art. 24 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 2 do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego /np. jako konsorcjum/. W tym przypadku każdy z Partnerów musi złożyć (oddzielnie dla każdego z konsorcjantów) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp oraz złożyć dokument wymieniony w pkt 2 ppkt 2. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-25 - Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb placówek podległych Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Dodano: 2016-06-01 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH MOJA PRZYCHODNIA- SPRAWA NR PN/6/D/2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu do pobierania krwi w systemie zamkniętym metodą aspiracyjno - próżniową oraz mikroprobówki
Dodano: 2016-05-06 - Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb placówek podległych Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Dodano: 2016-04-14 - Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych, staplerów skórnych i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie, ul. Wolności 29
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa środków do dezynfekcji oraz sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa różnych produktów farmaceutycznych, leczniczych, materiałów medycznych, wyrobów diagnostycznych i artykułów higienicznych z papieru dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-02-15 - Zakup wraz z dostawą zestawów serwet operacyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie
Dodano: 2016-01-12 - DOSTAWA LEKÓW I PŁYNÓW INFUZYJNYCH
Dodano: 2015-12-11