Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5627588 , fax. 082 5627587
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
    pl. Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5627588, fax. 082 5627587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 5 części. CZĘŚĆ I ZADANIA: sukcesywna dostawa grysów bazaltowych płukanych Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest sukcesywna dostawa grysów bazaltowych płukanych, z podziałem na frakcje: -2-5 mm- w ilości do 300 ton; -8-11 mm - w ilości do 500 ton. Grysy muszą spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce składowania grysów: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość grysów jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II ZADANIA: sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-70 w ilości do 100 ton. Emulsja musi spełniać wymagania zgodnie z opracowaniem Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em-94- IBDiM-1994 [6]. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Podana ilość emulsji jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ III ZADANIA: sukcesywna dostawa kruszywa ceglano- betonowego Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa ceglano- betonowego pochodzącego z recyklingu, frakcji 25-80 mm w ilości do 5 000 ton wraz z transportem na miejsce wbudowania na terenie powiatu chełmskiego. Kruszywo będzie służyć do napraw polegających na zasypaniu lokalnych wybojów i ubytków na drogach powiatowych gruntowych, dlatego też powinno być pozbawione konstrukcji metalowych i szkła stwarzających niebezpieczeństwo w ruchu po w/w drogach. Kruszywo powinno być bez zanieczyszczeń obcych. Docelowe miejsca dostawy materiału będącego przedmiotem postępowania znajdują się na terenie powiatu chełmskiego, w odległościach nie większych niż 40 km od siedziby Zamawiającego.: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1. Odcinki dróg zostaną wyznaczone po przeglądzie wiosennym dróg powiatowych. Miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. Podana ilość kruszywa jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ IV ZADANIA: sukcesywna dostawa kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI IV zadania jest sukcesywna dostawa kruszywa frakcji 0-31,5 mm do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach i lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu w ilości do 300 ton. Kruszywo musi spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce składowania grysów: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość grysów jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ V ZADANIA: dostawa masy mineralno- asfaltowej do stosowania na gorąco Przedmiotem CZĘŚCI V zamówienia jest dostawa masy mineralno -asfaltowej na gorąco w ilości do 400 ton z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - remonty cząstkowe dróg powiatowych. Masa mineralno- asfaltowa na gorąco do warstwy ścieralnej, beton asfaltowy o uziarnieniu 0-12 mm, dla ruchu KR2. Masa mineralno -asfaltowa na gorąco jako wyrób budowlany powinna spełniać wymagania PN- S- 96025:2000. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Receptura laboratoryjna określająca skład mieszanki mineralno- asfaltowej, opracowana przez Wykonawcę, powinna być dostarczona do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem produkcji mieszanki. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 13:00, wg bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Wykonawca musi zapewnić wydanie masy z wytwórni mas bitumicznych w odległości nie większej niż 40 km od bazy materiałowo- sprzętowej Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie, zlokalizowanej w Sielcu k/Chełma. Zamawiający będzie odbierał i transportował masę własnymi środkami transportu, stacjonującymi na w/w bazie i na własny koszt. Podana ilość masy mineralno -asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. Oferty częściowe mogą obejmować część I, II, III, IV i V zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142123302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia określony warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków dotyczących: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ (dla każdej części zamówienia oddzielnie) . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (dla każdej części zamówienia oddzielnie) . 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ (dla każdej części zamówienia oddzielnie) . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach