23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
- Data zamieszczenia: 2015-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
pl. Mariański 7/8 7/8
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
REGON: 89005373100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów instalacji sanitarnej, c. o. drobnego sprzętu, narzędzi oraz filtrów do central wentylacyjnych - postepowanie Nr 11 / PN / 15. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 5 zadań / części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy dla: Zadania nr 1 - drobny sprzęt, narzędzia, kreślone w załączniku nr 3.2 , Zadania nr 2 - wyroby stalowe i pochodne, kreślone w załączniku nr 3.3 , Zadania nr 3 - wyroby instalacji sanitarnej, c.o. zimnej i ciepłej wody, kreślone w załączniku nr 3.4, Zadania nr 4 - filtry do central wentylacyjnych, kreślone w załączniku nr 3.5, Zadania nr 5 - materiały ogólno-budowlane, kreślone w załączniku nr 3.6 , Szczegółowy zakres dostawy i opis zawarto w/w załącznikach i we wzorze do umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.23wszur.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 1. dla zadania nr 1 - 300,00 ( trzysta złotych ) 2. dla zadania nr 2 - 300,00 ( trzysta złotych ) 3. dla zadania nr 3 - 1.700,00 ( jeden tysiąc siedemset złotych ) 4. dla zadania nr 5 - 3.300,00 ( trzy tysiące trzysta złotych )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2016-02-26 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2015-10-05 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2014-10-13 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa materiałów budowlanych; wyrobów instalacji sanitarnej, c. o ; drobnego sprzętu, narzędzi; filtrów do central wentylacyjnych
Dodano: 2013-10-23 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2013-02-08 - Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, urządzeń pomocniczych i filtrów powietrza - postepoanie Nr 19 PN 12
Dodano: 2012-10-02 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2012-01-19 - Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, wyrobów stalowych, urządzeń pomocniczych.
Dodano: 2011-10-07 - Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych i pochodnych, urządzeń pomocniczych. Postepowanie nr 14 PN 10
Dodano: 2010-09-30