23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
- Data zamieszczenia: 2010-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
pl. Mariański 7/8 7/8
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
REGON: 89005373100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych i pochodnych, urządzeń pomocniczych. Postepowanie nr 14 PN 10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy materialów budowlanych, instalacyjnych wod-kan, C.O. , elektrycznych, wyrobów stalowych i, pochodnych oraz urządzeń pomocniczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1: kwota wadium 1.900,00 zł, słownie: jeden tysiąc dziewięćset , 2) dla zadania nr 2: kwota wadium 250,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt. 3) dla zadania nr 3: kwota wadium 200,00 zł, słownie: dwieście. 4) dla zadania nr 4: kwota wadium 1.300,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta. 5) dla zadania nr 5: kwota wadium 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów instalacji sanitarnej, c. o. drobnego sprzętu, narzędzi oraz filtrów do central wentylacyjnych - postepowanie Nr 11 / PN / 15.
Dodano: 2015-12-04 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2015-10-05 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2014-10-13 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa materiałów budowlanych; wyrobów instalacji sanitarnej, c. o ; drobnego sprzętu, narzędzi; filtrów do central wentylacyjnych
Dodano: 2013-10-23 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2013-02-08 - Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, urządzeń pomocniczych i filtrów powietrza - postepoanie Nr 19 PN 12
Dodano: 2012-10-02 - DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW GMIN ŁUŻYCKICH W LUBANIU
Dodano: 2012-01-19 - Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, wyrobów stalowych, urządzeń pomocniczych.
Dodano: 2011-10-07