Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania *Prace społecznie użyteczne oraz roboty publiczne na rzecz budownictwa socjalnego - zwiększenie gminnego zasobu lokali socjalnych*

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 00052975200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania *Prace społecznie użyteczne oraz roboty publiczne na rzecz budownictwa socjalnego - zwiększenie gminnego zasobu lokali socjalnych*
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania *Prace społecznie użyteczne oraz roboty publiczne na rzecz budownictwa socjalnego - zwiększenie gminnego zasobu lokali socjalnych* do magazynu Zamawiającego mieszczącego się przy ul. Kieleckiej 17a w terminie do 21 grudnia 2009r. zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ obejmującym w szczególności: - skrzydło drzwiowe wejściowe pełne 9szt. - skrzydło drzwiowe wewnętrzne z małym oknem 5 szt. - skrzydło drzwiowe wewnętrzne pełne 1 szt. - skrzydło drzwiowe wewnętrzne z dużą szybą 17 szt. - ościeżnice metalowe 32 szt. - okna PCV różnych rozmiarów 25 szt (ok 37m2) - cegła klinkierowa do przemurowania kominów 600 szt. - dachówka karpiówka 14500 szt. - łaty drewniane 40x50 - 3,7m3 - rynny PCV fi 120mm - 100mb - rury spustowe PCV fi 100mm - 50mb Szczegóły dotyczące wymiarów i specyfikacji ww. materiałów zawarte są w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 Pzp oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń (spełnia/nie_spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców zobligowany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ oraz: - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń potwierdzających, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.resko.pl zakładka ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach