Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
- Data zamieszczenia: 2012-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14 14
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby realizacji zadania pn. Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin (dostawa drewna) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Niniejsze zamówienie stanowi część zadania pn. Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą następujących materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji prac remontowych polegających na wzmocnieniu konstrukcji dźwigarowej dachu, które zostaną wykonane przez członków OSP w Anielinie: 2.1. deski iglaste wymiarowe nasycone gr. 28-45 mm kl. II - 0,96 m3; 2.2. drewno okrągłe na stemple budowlane - 2,40 m3; 2.3. bale iglaste obrzynane gr. 50 mm kl. III - 0,48 m3; 2.4. deski iglaste obrzynane 25 mm kl. III - 0,29 m3. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały budowlane na własny koszt i ryzyko do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Anielinie, Anielin 37, 98-100 Łask, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach uzgodnionych z Prezesem OSP w Anielinie Kazimierzem Owczarkiem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 euro na dostawę materiałów meblowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa materiałów technicznych
Dodano: 2014-01-30 - Dostawa materiałów stolarskich
Dodano: 2013-10-09 - materiały i usługi związane z artykułami stolarskimi (artykuły stolarskie) 21/ZP/2009
Dodano: 2009-09-14