Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych, farb lakierów i mastyksów, wyrobów sanitarnych oraz drobnych artykułów metalowych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do magazynów zlokalizowanych w Zamościu, Chełmie, Hrubieszowie, Jawidzu i Lublinie w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: Materiały budowlane; CZĘŚĆ NR 2: Wyroby sanitarne; CZĘŚĆ NR 3: Farby lakiery i mastyksy; CZĘŚĆ NR 4: Drobne artykuły metalowe

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych, farb lakierów i mastyksów, wyrobów sanitarnych oraz drobnych artykułów metalowych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do magazynów zlokalizowanych w Zamościu, Chełmie, Hrubieszowie, Jawidzu i Lublinie w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: Materiały budowlane; CZĘŚĆ NR 2: Wyroby sanitarne; CZĘŚĆ NR 3: Farby lakiery i mastyksy; CZĘŚĆ NR 4: Drobne artykuły metalowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb lakierów i mastyksów, wyrobów sanitarnych oraz drobnych artykułów metalowych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do magazynów zlokalizowanych w Zamościu, Chełmie, Hrubieszowie, Jawidzu i Lublinie w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: Materiały budowlane; CZĘŚĆ NR 2: Wyroby sanitarne; CZĘŚĆ NR 3: Farby lakiery i mastyksy; CZĘŚĆ NR 4: Drobne artykuły metalowe. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa materiałów budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: Wyroby sanitarne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3: Farby lakiery i mastyksy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 3 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 3a do SIWZ. CZĘŚĆ NR 4: Drobne artykuły metalowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 4 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 4a do SIWZ. Szczegółowe wymagania w stosunku do dostawy – w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z załącznikiem nr 1a, 2a, 3a, 4a, do SIWZ do n/w jednostek wojskowych: 1) magazyn w Zamościu bud. 75 ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość; 2) magazyn w Hrubieszowie bud. nr 97 ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; 3) magazyn w Chełmie bud. nr 12 ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm; 4) magazyn w Lublinie bud. nr 109, ul. Zbigniewa Herberta 49 Lublin; 5) magazyn w Jawidzu bud. nr 18, Jawidz, 21-077 Spiczyn. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczony towar musi być nowy i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. Wykonawca dołączy wraz z dostawą towaru odpowiednio: atesty, certyfikaty, karty charakterystyki i świadectwa aprobaty technicznej na towar objęty przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 5. Wykonawca najpóźniej na 14 dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres e-mail a.osela@ron.mil.pl w wersji elektronicznej (format MS Excel) oraz przesyłką tradycyjną Poczta polska, Firma kurierska i inne „Karty wyrobu” wszystkich dostarczanych towarów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 6. Dopuszcza się przesyłanie „Kart Wyrobu” w formie elektronicznej (email) sukcesywnie jednak wszystkie prawidłowo wypełnione „Karty Wyrobu” muszą być dostarczone na płycie CD/DVD do odbiorcy w terminie do czternastu dni od daty podpisania umowy. 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 8. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia jako wymagania minimalne. Na potwierdzenie równoważności oferowanych dostaw należy załączyć do oferty stosowne dokumenty ( np. karty katalogowe, opisy techniczne, itp.) 10. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 11. Dostarczony towar będzie posiadał termin przydatności nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia z bieżącego roku produkcji 2019, z wyłączeniem poz. nr 1: cement portlandzki - dotyczy wyłącznie części nr 1: Materiały budowlane, gdzie termin przydatności nie może być krótszy niż 90 dni od daty produkcji. Dostawa winna być zrealizowana do magazynów Zamawiającego znajdujących się w Chełmie, Hrubieszowie, Jawidzu, Lublinie i Zamościu, na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy w terminie 21 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części nr 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); W zakresie części nr 2: 950,00 zł ( słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych); W zakresie części nr 3: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych); W zakresie części nr 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/21/2019 – Dostawa materiałów budowlanych - w zakresie Części nr 1/ Dostawa wyrobów sanitarnych – w zakresie Części nr 2/ Dostawa Farb, lakierów i mastyksów – w zakresie Części nr 3/ Dostawa drobnych artykułów metalowych – w zakresie Części nr 4. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 13.06.2019 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach