Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych, artykułów sanitarnych oraz wykładzin podłogowych w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa materiałów budowlanych; CZĘŚĆ NR 2: dostawa artykułów sanitarnych; CZĘŚĆ NR 3: dostawa wykładzin podłogowych.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych, artykułów sanitarnych oraz wykładzin podłogowych w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa materiałów budowlanych; CZĘŚĆ NR 2: dostawa artykułów sanitarnych; CZĘŚĆ NR 3: dostawa wykładzin podłogowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, artykułów sanitarnych oraz wykładzin podłogowych w zakresie 3 (trzech) części:  CZĘŚĆ NR 1: dostawa materiałów budowlanych;  CZĘŚĆ NR 2: dostawa artykułów sanitarnych;  CZĘŚĆ NR 3: dostawa wykładzin podłogowych 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa materiałów budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: dostawa artykułów sanitarnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3: dostawa wykładzin podłogowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 3 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 3a do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania w stosunku do dostawy – w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z załącznikiem nr 1a, 2a, 3a, do SIWZ do n/w jednostek wojskowych: a) magazyn w Zamościu bud. 75 ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość; b) magazyn w Hrubieszowie bud. nr 97 ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; c) magazyn w Chełmie bud. nr 12 ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm; d) magazyn w Lublinie bud. nr 109, ul. Zbigniewa Herberta 49 Lublin; e) magazyn w Jawidzu bud. nr 18, Jawidz, 21-077 Spiczyn. 2) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt w jednej dostawie (partii) do magazynów. 4) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu. 5) Dostarczony towar musi być nowy i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. Wykonawca dołączy wraz z dostawą towaru odpowiednio: atesty, certyfikaty, karty charakterystyki i świadectwa aprobaty technicznej na towar objęty przedmiotem zamówienia. 6) Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 7) Wykonawca najpóźniej na 14 dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres e-mail a.osela@ron.mil.pl w wersji elektronicznej (format MS Excel) oraz przesyłką tradycyjną Poczta polska, Firma kurierska i inne „Karty wyrobu” wszystkich dostarczanych towarów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 8) Dopuszcza się przesyłanie „Kart Wyrobu” w formie elektronicznej (email) sukcesywnie jednak wszystkie prawidłowo wypełnione „Karty Wyrobu” muszą być dostarczone na płycie CD/DVD do odbiorcy w terminie do czternastu dni od daty podpisania umowy. 9) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 10) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 11) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia jako wymagania minimalne. Na potwierdzenie równoważności oferowanych dostaw należy załączyć do oferty stosowne dokumenty ( np. karty katalogowe, opisy techniczne, itp.) 12) W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 13) Dostarczony towar będzie posiadał termin przydatności nie krótszy niż 24 miesiące od daty produkcji, z wyłączeniem poz. nr 2, poz. nr 3, poz. nr 9, poz. nr 11, poz. nr 12, poz. nr 13, poz. nr 14, poz. nr 15, poz. nr 17, poz. nr 49, poz. nr 86, poz. nr 87 - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1 tj. „dostawa materiałów budowlanych”, gdzie termin przydatności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty produkcji. 14) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa SIWZ na okres zgodny z okresem gwarancji udzielonej przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące liczone od daty produkcji, z wyłączeniem poz. nr 2, poz. nr 3, poz. nr 9, poz. nr 11, poz. nr 12, poz. nr 13, poz. nr 14, poz. nr 15, poz. nr 17, poz. 49, poz. nr 86, poz. nr 87 - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1 tj. „dostawa materiałów budowlanych”. Produkcja asortymentu z II połowy 2019 roku i I kw. 2020 roku. Jeżeli producent przewiduje dłuższy okres gwarancji, obowiązuje dłuższy termin gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części nr 1:  1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych); W zakresie części nr 2:  800,00 zł ( słownie: osiemset złotych); W zakresie części nr 3:  200,00 zł (słownie: dwieście złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/11/2020 – Dostawa materiałów budowlanych - w zakresie Części nr 1/ Dostawa artykułów sanitarnych – w zakresie Części nr 2/ Dostawa wykładzin podłogowych – w zakresie Części nr 3/ 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 16.04.2020 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach