Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych-drogowe materiały konstrukcyjne

Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779138 , fax. 076 8783120
  • Data zamieszczenia: 2012-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
    Pl. Orląt Lwowskich 1 1
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779138, fax. 076 8783120
    REGON: 39064765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych-drogowe materiały konstrukcyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawy następujących materiałów budowlanych: 1. Betonowa kostka brukowa typu Holland szara 20x10x6 cm -500 m2 2. Betonowa kostka brukowa typu Holland kolorowa/czerwona, czarna/ 20x10x6 cm - 50 m2 3. Betonowa kostka brukowa typu Holland szara 20x10x8 cm - 50 m2 4. Betonowa kostka brukowa typu Holland czerwona 20x10x8 cm - 50 m2 5. Obrzeża betonowe chodnikowe szare 100x30x8 cm - 750 szt. 6.Obrzeża betonowe chodnikowe szare 100x25x8 cm - 120 szt. 7. Krawężnik betonowy drogowy szary 100x30x15 cm - 650 szt. 8. Krawężnik betonowy drogowy najazdowy 100x22x15 cm - 50 szt. 9.Krawężnik bet. drog. skośny lewy/prawy 100x30x15 cm - 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy oferent, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w terminie do dnia 13.03.2012r. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Prawo zamówień publicznych tj.: pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmiot , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) . Terminem wniesienia wadium w gotówce jest data wpływu środków na konto Zamawiającej. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Złotoryi nr r-ku 83 8658 0009 0000 3506 2000 0050 z zaznaczeniem, że wadium jest wpłacone na Przetarg - dostawa materiałów budowlanych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiająca przechowuje na rachunku bankowym, a potwierdzeniem wniesienia wadium jest kopia dowodu wpłaty, którą należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach , należy je złożyć do depozytu w kasie Urzędu Miejskiego (pokój nr 19 Urzędu Miejskiego), a kserokopie tych dokumentów załączyć do oferty. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiająca dokonuje zwrotu tego wadium. Utrata wadium na rzecz Zamawiającej nastąpi w przypadku: nie podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającej wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach