Przetargi.pl
dostawa kostki betonowej w ramach zadania pn. Budowa dróg wraz z infrastrukturą - ul. Słoneczna w Bardzie i Wiosenna w Opolnicy

Urząd Miasta i Gminy Bardo ogłasza przetarg

  • Adres: 57-256 Bardo, ul. Rynek 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8171478
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bardo
    ul. Rynek 2 2
    57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8171478
    REGON: 00052870600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa kostki betonowej w ramach zadania pn. Budowa dróg wraz z infrastrukturą - ul. Słoneczna w Bardzie i Wiosenna w Opolnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - dostawa kostki betonowej prostokątnej z fazą, o grubości 8 cm i wymiarach 20 cm na 10 cm w ilości 1587,16 m2 w kolorze szarym - krawężników betonowych, szarych, o wymiarach 15 cm x 30 cm i długości 100 cm w ilości 460 szt - krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15 cm x 22 cm i długości 100 cm w ilości 75 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.000,- zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust.6 Prawa Zamówień Publicznych. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: BS w Ząbkowicach Śl. O/Bardo 45 9533 1043 2002 0000 3098 0001 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. Wadium wniesione w innej formie należy złożyć w oryginale w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie jako depozyt, za potwierdzeniem. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zm.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmbardo.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach