Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
- Data zamieszczenia: 2012-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
ul. Lubelska 60 60
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
REGON: 00016771100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin etap III - o długości 0,380 km, realizowanego w ramach umowy Nr 2/RZ-r/12 z dnia 14.06.2012 r. pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Włodawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów na plac budowy: 1) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 6 cm szara - 775,0 m2 2) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 6 cm czerwona - 867,0 m2 3) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 8 cm grafitowa - 488,0 m2 4) krawężnik betonowy prostokątny 15x30 - 122,0 m 5) krawężnik betonowy 20x30 szary - 150,0 m 6) krawężnik łukowy 20x30 (R=5m) - 66,0 m 7) krawężnik wjazdowy 20x22 - 97,0 m 8) obrzeże betonowe 30x8 szare - 857,0 m 9) rura żelbetowa fi 60 (1 m) - 76 szt. 10) rura żelbetowa fi 60 (zakończenie ze skosem) - 16 szt. 11) rura betonowa fi 40 - 18 m 12) rura betonowa fi 40 (zakończenie ze skosem) - 4 szt. 13) cement portlandzki 32,5 w workach - 25,0 Mg 14) słupki do znaków z rury ocynkowanej fi 60 dł. 3,50 m - 14 szt. 15) tarcze znaków drogowych - 16 szt. w tym: - z grupy B B-9 - 2 szt. - z grupy C C-13/16 - 2 szt. C-16/13 - 2 szt. - z grupy D D-6b - 6 szt. D-15 - 4 szt. 2. Wykonawca dostarczy materiały własnym transportem na plac budowy w m. Suszno. Koszt załadunku, transportu i rozładunku wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca dostarczy materiały w opakowaniach tzw. palety. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności i opłat za dostarczone wraz z materiałami palety. Odbiór palet nastąpi na koszt Wykonawcy po wbudowaniu dostarczonych materiałów. 4. Dostarczone wyroby betonowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno-użytkowe oraz spełniać wymogi PN-EN 1338 a wytrzymałość na ściskanie nie powinna być niższa niż: - kostka brukowa gr. 6 cm - 35 MPa - kostka brukowa gr. 8 cm - 50 MPa - pozostałe wyroby betonowe (krawężnik, obrzeże) - 20 MPa. 5. Do każdej partii materiałów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć deklarację zgodności, atest lub aprobatę techniczną dopuszczającą stosowanie materiałów w budownictwie drogowym. 6. Wzory i wszelkie parametry techniczne elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: 1) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393) 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1+4 (Dz.U. Nr 220 poz.2181). 7. W przypadku dostaw nie spełniających wymagań Zamawiającego materiały zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. 8. Okres gwarancji na dostarczone wyroby betonowe wynosi 4 lata od daty odbioru ostatecznego. 9. Okres gwarancji na dostarczone tarcze znaków drogowych i słupki do znaków wynosi: 1) tarcze znaków oklejone folią typ 1 - 7 lat, 2) tarcze znaków oklejone folią typ 2 - 10 lat 3) słupki do znaków - 10 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych) 10. Słupki do znaków drogowych z rury stalowej ocynkowanej wyposażone w zabezpieczenie w górnej części przed dostawaniem się wody do wnętrza słupka. 11. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad dostarczonych materiałów, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałych wadach a Wykonawca zobowiązuje w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania w ich miejsce materiałów wolnych od wad. 12. Wykonawca odpowiada za realizację dostaw zgodnie z przepisami bhp. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szacunkowa wartość zamówienia netto:159349,59 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2248 L Chodel - Ratoszyn - Borzechów od km 5+286,70 do km 5+786,70 strona prawa na działce nr ew. 533 w m. Ratoszyn Drugi. ,,Dostawa materiałów brukarskich do budowy chodnika wraz z wyładunkiem i rozwiezieniem na odcinek robót od km 5+286,70 do km 5+786,70 dł. 500,00 mb,,
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów betonowych w postaci kostki brukowej, krawężników i obrzeży oraz stabilizacji i betonów do budowy chodników przy drogach powiatowych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa kostki brukowej na terenie powiatu tomaszowskiego
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa kostki brukowej, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych oraz ścieków przykrawężnikowych.
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa materiałów budowlanych do Komendy NOSG w Chełmie (sprawa nr 40/15)
Dodano: 2015-12-07 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2248 L Chodel - Ratoszyn - Borzechów w miejscowości Ratoszyn Pierwszy, Ratoszyn Drugi oraz w m. Chodel na ul. Ratoszyńskiej - etap II budowa chodnika w m. Ratoszyn Drugi Zakup materiałów brukarskich wraz z dostawą, wyładunkiem i rozwiezieniem na n/w odcinki robót: 1. km roboczy od km 0+325 do km 0+505,30 dł. 180,30 mb 2. km roboczy od km 0+505,30 do km 0+630 dł. 124,70 mb
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa materiałów betonowych w postaci kostki brukowej, krawężników i obrzeży oraz stabilizacji i betonów do budowy chodników przy drogach powiatowych
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa materiałów do budowy chodników
Dodano: 2015-04-29 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Dostawa kostki brukowej na terenie powiatu tomaszowskiego
Dodano: 2015-03-20 - Dostawa kostki brukowej, krawężników ulicznych i obrzeży chodnikowych.
Dodano: 2015-02-18