Przetargi.pl
Dostawa materiałów brukarskich dla realizacji zadania p.n.: Budowa chodnika w m. Brzeziny w ciągu drogi wojewódzkiej nr 857 Zaklików - Modliborzyce o długości 0,942 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów brukarskich dla realizacji zadania p.n.: Budowa chodnika w m. Brzeziny w ciągu drogi wojewódzkiej nr 857 Zaklików - Modliborzyce o długości 0,942 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zakup i sukcesywne dostawy na paletach transportowych wraz z rozładunkiem na odcinku prowadzonych robót (droga nr 857 od km 11+340 do km 12+300) następujących materiałów brukarskich: a. Kostka brukowa betonowa szara (Behaton) gr. 6 cm - 975 m?; b. Kostka brukowa betonowa szara (Behaton) gr. 8 cm - 1127 m?; c. Kostka brukowa betonowa czerwona (Behaton) gr. 8 cm - 952 m?; d. Krawężnik betonowy szary 20 x 30 x 100 cm - 72 mb; e. Krawężnik betonowy szary 15 x 30 x 100 cm - 515 mb; f. Krawężnik betonowy szary 12 x 25 x 100 cm - 822 mb; g. Obrzeże betonowe szare 6 x 20 x 100 cm - 1326 mb. 2. Ww. materiały brukarskie winny spełniać wymagania norm: a. PN - EN 1340:2004 / AC 2007 b. PN - EN 1338:2005 / AC 2007 Struktura dostarczonych wyrobów powinna być zwarta, ich powierzchnie bez rys, pęknięć i ubytków betonu, krawędzie równe i proste, powierzchnie górne kostek równe i szorstkie. 3. Cena jednostkowa materiałów objętych dostawą zawiera: a. cenę wyrobu, b. koszt palet, c. koszt transportu, d. koszt załadunku i rozładunku, e. inne koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia. 4. Materiały będą dostarczane na miejsce robót środkami transportowymi wyposażonymi w HDS. 5. Dostawy następować będą partiami, których wielkość i terminy odbioru określał będzie Zamawiający zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem. Zamówienia składane będą telefonicznie, faksem lub mailem przez upoważnione osoby. 6. Wykonawca zrealizuje złożone zamówienie w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o ile Zamawiający nie określi dłuższego terminu realizacji, informując wcześniej Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy. 7. Dostawy będą realizowane między godziną 7.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy. 8. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności z wymaganymi normami oraz dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu. 9. Dostawy materiałów zakwestionowanych pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwych materiałów na własny koszt i dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zakwestionowania ich przez Zamawiającego. 10. Okres rękojmi dla materiałów objętych niniejszym zamówieniem wynosi 3 lata, licząc od daty końcowego odbioru całości dostaw. 11. W przypadku wystąpienia w okresie rękojmi wad zakupionych materiałów, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usunie na własny koszt wbudowane materiały wadliwe i wbuduje w ich miejsce nowe materiały wolne od wad. 12. W przypadku, o którym mowa w pkt. 11. Zamawiający ma prawo polecić Wykonawcy wykonanie odpowiednich prób, badań, odkryć lub ekspertyz na koszt Wykonawcy. 13. Jeżeli Wykonawca nie usunie konkretnej wady w terminie określonym przez Zamawiającego, to Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne zgodnie z § 8 umowy lub zlecić usunięcie takiej wady osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będą dostawy wykonane przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż w Opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że parametry dostarczonych wyrobów będą niegorsze niż określone w pkt. III - Opisie przedmiotu zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 222 683,65 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00-100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o.Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr R6.ST.372-01-7/13. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: a. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. b. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach