Sąd Rejonowy w Słubicach ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Jedności Robotniczej 15
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7582466 , fax. 095 7580515
- Data zamieszczenia: 2010-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Słubicach
ul. Jedności Robotniczej 15 15
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 095 7582466, fax. 095 7580515
REGON: 00645642000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. sad.rejonowy.slubice.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Słubicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek - szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ lub równoważnych. 2.Dostawy towaru na zasadach określonych w umowie następować będą partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 3. Wielkość i termin dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć każdą partię zamawianego towaru nie później niż w ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia. 4. Transport towaru do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Dostawcy po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy - w godzinach urzędowania sądu. 5. Podane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy ilości towaru stanowią wielkość maksymalną i mogą ulec zmniejszeniu. W takim przypadku Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. sad.rejonowy.slubice.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Dodano: 2016-04-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PISMIENNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 21/PN/2016.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów papierniczo-biurowych i nośników danych - płyc CD-DVD na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szprotawie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie, oraz Szkół i Przedszkoli z terenu gminy Szprotawie w roku 2016.
Dodano: 2015-12-03 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I PRZEDMIOTÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 78/PN/2015.
Dodano: 2015-09-02 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-08-13