Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesnia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 35310 Rzeszów, al. Tadeusza Rejtana
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 756 001 , fax. 178 642 550
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny
    al. Tadeusza Rejtana 36
    35310 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 756 001, fax. 178 642 550
    REGON: 1061308300068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesnia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego OR oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilościowy przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji/ Załącznik nr 2 do Umowy. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Podkarpackiego OR i 21 Biur Powiatowych w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ/Załączniku nr 2 do Umowy oraz rozładowane i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do Umowy. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, oryginalnie zapakowane w opakowaniach producenta. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały biurowe. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może dołączyć do ofert umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (minimalna treść umowy wskazana jest w rozdziale XIII pkt 13 lit. c niniejszej siwz) lub wnieść ją przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. Do ofert należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podmiotów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 5 siwz, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w siwz, Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta dotyczy także na składanych w toku postępowania wyjaśnień , oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji itp. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej siwz, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach