Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 35310 Rzeszów, al. Tadeusza Rejtana
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 756 001 , fax. 178 642 550
- Data zamieszczenia: 2017-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny
al. Tadeusza Rejtana 36
35310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 756 001, fax. 178 642 550
REGON: 1061308300068 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego OR oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilościowy przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Podkarpackiego OR i 21 Biur Powiatowych w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ/Załączniku nr 2 do Umowy oraz rozładowane i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do Umowy. 3. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania , oryginalnie fabrycznie zapakowane 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe ( liczonej od daty odbioru materiałów ) w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji. 5. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
Dodano: 2023-03-02 - Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.
Dodano: 2021-02-08 - „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” z podziałem na III częsci.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-24 - Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego OR oraz 21 Biur Powiatowych ARIMR
Dodano: 2020-07-09 - Dostawy artykułów biurowych i papierniczych.
Dodano: 2020-04-01