Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały biurowe przeznaczone są dla Biura projektu działającego w Brzesku, przy ul. Piastowskiej 2B oraz dla liderów szkolnych projektu. Dostawa materiałów biurowych jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na następujące zadania: Zadanie 1 - Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Biura Projektu w Brzesku działającego przy ul. Piastowskiej 2 b, 32-800 Brzesko w ramach projektu ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,, Zadanie 2 - Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Liderów szkolnych w ramach projektu ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,, Szczegółowy opis każdej z części zamówienia zawarto w załączniku nr 1. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ). 2) Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. 3) Określona przez Zamawiającego gwarancja będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbiorczego, który stanowi podstawę wystawienia faktury. 4) Zaoferowane materiały biurowe muszą być zgodne z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. W pozycjach gdzie określono parametry minimalne Wykonawca może zaoferować materiały o parametrach technicznych równych lub wyższych. 5) Materiały biurowe należy dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 7) Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia materiałów biurowych. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2015-11-17 - ZP.272.33.2014 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2014-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-17 - ZP.272.35.2013 zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-10-04 - Zamówienie na dostawę materiałów biurowych, ZP.272.12.2013
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Dodano: 2013-05-28