Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w dwóch częściach jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2: 2.1.1 część 1 - materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie; 2.1.2 część 2 - fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie. 2.2 Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów określone w kolumnie 3 Załącznika nr 2A i w kolumnie 4 Załącznika nr 2B do SIWZ - Formularz cenowy są wielkościami prognozowanymi niezbędnymi dla porównania ofert w postępowaniu i wyboru najkorzystniejszej oferty. 2.3 Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 2A i 2B do SIWZ - Formularz cenowy. 2.4 Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. 2.5 Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu, nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę oraz przekroczenia wartość (brutto) umowy. 2.6 Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 2.7 Ceny jednostkowe dostawy muszą być zgodne z cenami jednostkowymi określonymi w formularzu cenowym i nie mogą ulec zmianie przez okres trwania umowy. 2.8 Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia od poniedziałku do czwartku w godzinach od 800 do 1500, w piątki w godzinach 800 do 1300. W szczególnych, uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 3 dni, niemniej jednak w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. 2.9 W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych, nie spełniających warunków zamówienia lub niezgodnych z asortymentem oferowanym w Formularzu cenowym, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. 2.10 Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne dostawy towarów będą przez Zamawiającego składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia biurowego w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia. 2.11 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego poszczególne partie zamówienia własnym środkiem transportu, a wszelkie inne koszty (np. opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji) związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 2.12 Wraz z dostawą partii zamówionego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT wystawioną na Powiat Tczewski (adres i NIP określone w pkt 1.6 SIWZ) za daną partię asortymentu, z terminem płatności 14 dni od daty jej otrzymania. 2.13 Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone towary na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w sposób następujący: 1) dla części 1 - na kwotę 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 2) dla części 2 - na kwotę 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1 SIWZ. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 9.3.1 pieniądzu, 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.3.3 gwarancjach bankowych, 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.1.2013 (dotyczy części zamówienia). W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 9.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. UWAGA - W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, wadium może zostać wniesione jednym przelewem, którego wysokość będzie stanowić suma wadiów dla poszczególnych części. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 9.4 SIWZ. 9.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach