Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
- Data zamieszczenia: 2010-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
ul. Młynowa 29 29
15-404 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, papieru i kopert - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, papieru kserograficznego oraz kopert, szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ. 2. Podane w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ ilości towaru są to ilości maksymalne, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż rzeczywiste ilości zamówionego towaru mogą być mniejsze. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia - MATERIAŁY BIUROWE I PIŚMIENNICZE - wg załącznika nr 2 do SIWZ; II część zamówienia - PAPIER KSEROGRAFICZNY - wg załącznika nr 3 do SIWZ; III część zamówienia - KOPERTY - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu (określonego w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ, z wyłączeniem załącznika nr 4 do SIWZ): 5.1 identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; 5.2 który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - należy wpisać nazwę handlową oferowanego asortymentu lub nazwę producenta (importera); 5.3 równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu [na formularzu cenowym lub na odrębnym dokumencie] oraz dołączyć kartę katalogową lub etykietę asortymentu (w języku polskim), itp., z której będzie wynikało, że oferowany artykuł: - spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego, - charakteryzuje się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzach cenowych 6. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty po jednej próbce zaproponowanego asortymentu. Zamawiający zaleca opatrzenie każdej próbki numerem pozycji z formularza cenowego w celu identyfikacji asortymentu równoważnego. Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek. Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do ploterów w 2016 r.
Dodano: 2016-03-22 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku
Dodano: 2015-11-17 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2015-02-02 - Dostawę papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-10-16 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR ORAZ PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-09-08 - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych
Dodano: 2014-07-29