Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla Powiatu Kluczborskiego w roku 2020

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kluczbork.starostwo.nowoczesnagmina.pl/?c=520

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla Powiatu Kluczborskiego w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w miarę pojawiających się potrzeb, dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla Powiatu Kluczborskiego w roku 2020. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz przewidywane ich ilości zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ „Formularz asortymentowo-cenowy” oraz niniejsza SIWZ. 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. 1)Część 1: Zakup i dostawa materiałów biurowych. Rodzaj, opis oraz szacunkowe ilości asortymentu zostały określone w Formularzu asortymentowo -cenowym (Załącznik nr 6 do SIWZ - Tabela nr 1). 2)Część 2: Zakup i dostawa tuszy i tonerów wraz z odbiorem materiałów zużytych. Rodzaj, opis oraz szacunkowe ilości asortymentu zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 6 do SIWZ - Tabela nr 2). 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda z części będzie rozpatrywana osobno. 4.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub na obie części zamówienia. 5.Zamawiający nie ma obowiązku złożenia zamówień o łącznej wartości odpowiadającej maksymalnej wartości umowy w ramach danej części. Brak złożenia zamówień do pełnej maksymalnej wartości umowy nie powoduje powstania po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń. Ostateczna ilość zamówionych i dostarczonych Materiałów w całym okresie wskazanym w Dziale IV pkt. 1 będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 6.Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości, wolne od wad fizycznych, prawnych lub wad technicznych, muszą posiadać zgodne z właściwymi przepisami atesty, certyfikaty i dopuszczenia odpowiadające rodzajowi i parametrom opisanym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę Materiały dostarczone zostaną w nienaruszonych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w Załączniku nr 6 do SIWZ, zaopatrzone są w etykiety identyfikujące dany produkt. Pod pojęciem „nowy” należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 7.Ilości podane w załączniki nr 6 do SIWZ są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń. 8.Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia Materiału do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. 9.Zamawiający wymaga dostawy zarówno oryginalnych materiałów eksploatacyjnych tj. tuszy, tonerów i taśm, oraz zamienników (szczegółowy wykaz ze wskazaniem oryginału bądź zamiennika zawiera tabela nr 2). Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 10.Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do załadunku, transportu, rozładowania i wniesienia produktów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu jednostek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie powiatu kluczborskiego tj: a) bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork; b) bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Powiatu Kluczborskiego tj. - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku ul. Sienkiewicza 20B, 46-200 Kluczbork; - Dom Pomocy Społecznej w Kluczborku; ul. Wołczyńska 25, 46-200 Kluczbork - Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach ul. Opolska 28, 46-250 Wołczyn; - Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Bogacicy; ul. Wiejska 2, 46-243 Bogacica; - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku, ul. Mickiewicza 10, 46-200 Kluczbork; - Zespół Szkół Nr 1 w Kluczborku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 13, 46-200 Kluczbork oraz Pracownia Ćwiczeń Praktycznych ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork; - Zespół Szkół Nr 2 – Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku, ul. Byczyńska 7, 46-200 Kluczbork; - Zespół Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 20, 46-200 Kluczbork; - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 27, 46-200 Kluczbork; - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 20B, 46-200 Kluczbork - Młodzieżowy Dom Kultury w Kluczborku ul. Damrota 4, 46-200 Kluczbork - Centrum Kształcenia Zawodowego ul. M. Konopnickiej 11, 46-200 Kluczbork - Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, ul. Byczyńska 7, 46-200 Kluczbork - Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku, ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork - Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork jak również do odbioru zużytych Materiałów. 11.Zamawiający nie wyraża zgody na określanie przez Wykonawcę minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych. 12.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo- cenowy - Załącznik nr 6 do SIWZ (wypełniony dla danej części zamówienia, na która jest składana oferta) stanowiący opis oferowanych, produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech wraz z opisem produktu potwierdzającym wymagania określone przez Zamawiającego; 13. W przypadku części II (dostawa tuszy i tonerów): - Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów z siedziby jednostki organizacyjnej wymienionej w pkt. 10 niniejszego działu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni wydanie Zamawiającemu/ jednostce organizacyjnej dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych tonerów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Wykonawca uwzględni w cenie oferty odbiór zużytych tuszy i tonerów; - O terminie odbioru zużytych tonerów Zamawiający / jednostka organizacyjna będzie informować Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. 14.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 15.Zamawiający wymaga dostawy zamówionych Materiałów w ciągu 3 dni (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy jednostek wymienionych w dziale III SIWZ pkt. 10 od daty wysłania zamówienia faxem lub e-mailem przez osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dostawy Materiałów powyżej 3 dni, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem asortymentowo- cenowym (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ – odpowiednio do części, na która jest składana oferta). 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach