Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 31-951 Kraków, os. Zgody 18
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 012 6460199
- Data zamieszczenia: 2010-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
os. Zgody 18 18
31-951 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199
REGON: 00017342700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kser dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kser dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający dołącza do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100), dla zadania nr 2 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy papieru i galanterii biurowej dla INIG - PIB, przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, ul. Czerwieńskiego 16 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-17 - 10/2016
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, ul. Czerwieńskiego 16 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów biurowych w 2016 roku dla Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, ul. Czerwieńskiego 16 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2015-07-03 - Dostawa podstawowych materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu oraz w Tarnowie
Dodano: 2015-07-03