Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
- Data zamieszczenia: 2010-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
Rynek 1 1
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
REGON: 00064016500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby realizacji projektu Rozwiń skrzydła po sądecku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: Rozwiń skrzydła po sądecku, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Rodzaje zamawianych materiałów, wymiary, charakterystyka wykonania, parametry asortymentu oraz przewidywana maksymalna ilość zamawianych sztuk lub kompletów zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. O konieczności dostarczenia towaru (wraz z określeniem szczegółowego zapotrzebowania) Zamawiający powiadomi Wykonawcę za pośrednictwem faksu na numer podany w ofercie, a Wykonawca zrealizuje to zamówienie niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w czasie 3 dni. Przewiduje się od 2 do 3 dostaw w okresie realizacji umowy. 4. Miejsce realizacji dostaw: Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 14. Do obowiązków wykonawcy należy również rozładunek. 5. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy papieru i galanterii biurowej dla INIG - PIB, przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, ul. Czerwieńskiego 16 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-17 - 10/2016
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, ul. Czerwieńskiego 16 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów biurowych w 2016 roku dla Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, ul. Czerwieńskiego 16 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2015-07-03 - Dostawa podstawowych materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu oraz w Tarnowie
Dodano: 2015-07-03