Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Brzesku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru niezbędnych do funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Brzesku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materiałów oraz ich przewidywane ilości zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Dostarczenie materiałów biurowych i papieru będzie realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Dostawa obejmuje również wniesienie materiałów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta 6. Wymaga się aby oferowane materiały biurowe i papier posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 3 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od zgłoszenia zamówienia faksem do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00- 15.30. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2015-11-17 - ZP.272.33.2014 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2014-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-17 - ZP.272.35.2013 zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-10-04 - Zamówienie na dostawę materiałów biurowych, ZP.272.12.2013
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Dodano: 2013-05-28