Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 601 55 95 , fax. 22 601 55 57
- Data zamieszczenia: 2013-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Al. Ujazdowskie 7 7
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 601 55 95, fax. 22 601 55 57
REGON: 14270701100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.clk.policja.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Pakiet nr 1 - Druki. Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.2. do SIWZ, Załączniki nr 2.1.A, 2.1.B, 2.1.C - wzory druków. Artykuły mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). Zamawiający wymaga podania w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2.1.- 2.2. do SIWZ) nazwy Producenta oraz typu/modelu oferowanego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na jego koszt i ryzyko. W okresie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia, wg producenta oraz typu/modelu określonego w złożonej ofercie, do jednostek Zamawiającego. Dodatkowo w przypadku Pakietu nr 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek: 1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, został zawarty w specyfikacji rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.2 do SIWZ. Z uwagi na fakt, iż urządzenia, do których zamawiane są materiały eksploatacyjne w dużej mierze są urządzeniami specjalistycznymi i często współpracują ze sprzętem badawczym wysokiej klasy, Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 2. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 3)Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 4)Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 5)Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału z naniesioną na opakowaniu listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, termin przydatności do użycia. 6)Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7)Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clk.policja.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych Politechniki Warszawskiej, znak sprawy ZP/U/ML/52/16
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - znak sprawy ZP-BDN-21/16
Dodano: 2016-05-05 - druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa materiałów promocyjnych w projekcie pt. E - Zdrowie dla Mazowsza.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa blankietów polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2016
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/74/09/2015.
Dodano: 2015-10-12 - zakup i sukcesywna dostawa druków oraz zestawów do identyfikacji pacjenta
Dodano: 2015-10-02 - Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych PW. Nr postępowania: ZP/U/KK/45/2015
Dodano: 2015-09-11 - Drukowanie czasopism naukowych, monografii i przepisów ISTA z uzupełnieniami dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie,
Dodano: 2015-06-25 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - nr spr. ZP-BDN-17/15
Dodano: 2015-04-21