Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
- Data zamieszczenia: 2012-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
ul. Juliana Fałata 30 30
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
REGON: 00001775600435 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i kopert do wysyłki korespondencji dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, w asortymencie i ilości określonej szczegółowo w SIWZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i kopert do wysyłki korespondencji dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, w asortymencie i ilości określonej szczegółowo w SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. ZADANIE NR 1. Materiały biurowe. ZADANIE NR 2. Koperty do wysyłki korespondencji. - Materiały zakupywane będą sukcesywnie wg bieżących potrzeb. - Dostawa wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych będzie odbywała się średnio 2 razy w miesiącu, kopert średnio raz na kwartał, na każde pisemne lub telefoniczne zgłoszenie w zależności od potrzeb zamawiającego. - Wymaganym terminem dostaw cząstkowych jest okres nie dłuższy niż 3 dni od chwili zgłoszenia przez zamawiającego. - Miejscem dostawy jest siedziba ZUS Oddział w Koszalinie przy ul. J. Fałata 30. - Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywała się transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy. - Zamawiający dokona odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Odbiór będzie potwierdzony na dokumencie wystawionym przez wykonawcę. - Zamawiający zgłasza reklamacje dotyczące braku ilościowego towaru, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 3 dni od daty odbioru, a w przypadku wad ukrytych (jakościowych) - w terminie 3 dni od ich ujawnienia. - Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia reklamacji zamawiającego w terminie 2 dni od daty zgłoszenia pod rygorem obciążenia go karami umownymi. Towar niewłaściwego asortymentu lub wadliwy wykonawca zobowiązany jest odebrać z magazynu zamawiającego. - Termin płatności: 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. - Faktyczna ilość dostaw może się różnić od określonych w umowie szacunkowych ilości o 25% i będzie zależna od potrzeb zamawiającego. - Nadruk na koperty w kolorze czarnym. Treść nadruku będzie podawana każdorazowo przy składaniu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Ilość zadań 1-2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziałów ZUS w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie i Pile (w podziale na części)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa materiałów biurowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2016 r.
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-11-19 - dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2015-08-06 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa materiałów biurowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2015 r.
Dodano: 2015-01-27