Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 102
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 325 41 25 , fax. 032 325 41 26
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego
ul. Edukacji 102 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 325 41 25, fax. 032 325 41 26
REGON: 00080332500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek- II powtórka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności b.Posiadania wiedzy i doświadczenia; c.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d.Sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków określonych w punkcie 1 oraz potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U nr 223 z 2007 r. poz. 1655 z późn. zm., dalej ustawa Pzp) nie później niż na dzień składania ofert. B) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 dostawę materiałów biurowych lub i eksploatacyjnych do drukarek o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 PLN brutto Pakiet nr 1 13 000,00 PLN brutto Pakiet nr 2 2 000,00 PLN brutto Pakiet nr 3 5 000,00 PLN brutto Pakiet nr 4 2 000,00 PLN brutto Pakiet nr 5 1 000,00 PLN brutto Pakiet nr 6 2 000,00 PLN brutto Pakiet nr 7 300,00 PLN brutto Pakiet nr 8 19 000,00 PLN brutto Pakiet nr 9 1 500,00 PLN brutto Pakiet nr 10 32 000,00 PLN brutto Pakiet nr 11 2.Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych art. 24 ust. 1, jeżeli Wykonawca potwierdzi to oświadczeniem oraz dokumentami określonymi w części C niniejszego rozdziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów koniecznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału 1.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków o których mowa w części A w punkcie 1 SIWZ, Zamawiający żąda: a.oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. b.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od stosunku prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a.oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, - załącznik nr 3 do SIWZ b.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. c.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania (dokumenty określone w pkt 2b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08