Miasto Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
05-420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
REGON: 01326872900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Józefowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Józefowa.Przewidywane rodzaje i ilości materiałów określone są w Załączniku Nr 1 do Rozdziału II w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 Pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD Pakiet V pieczątki
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy wyrobów introligatorskich na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa artykułów szkolnych do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy i punktów dziennego opiekuna
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
Dodano: 2015-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa bobin do bilonu stosowanych w urządzeniach LAC
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
Dodano: 2014-06-24 - dostawa druków szkolnych i akcydensowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Dodano: 2014-04-01 - Sukcesywne dostawy różnego typu papieru oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Dodano: 2014-03-24