Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2013-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
ul. Słonimska 1 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
REGON: 00051500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i druków akcydensowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i druków akcydensowych. Zamówienie obejmuje trzy części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 2,3,4 do SIWZ, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy. 3. Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów i druków. 4. Dostawy materiałów i druków będą realizowane: - sukcesywnie - dotyczy I i II części zamówienia, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii. - jednorazowo - dotyczy III części zamówienia, tj. dostawa druków - aktów stanu cywilnego - do końca marca 2013 r. w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy zgodnego z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. 5.Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30-15:30 w poniedziałek, środa-piątek i 8:00-16:00 we wtorek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego. 6.W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanej siedziby na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7.W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części. 9. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów biurowych i druków akcydensowych odbywać się będzie drogą elektroniczną. Zakres zamówienia dla każdej części został wskazany w załącznikach do ogłoszenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do ploterów w 2016 r.
Dodano: 2016-03-22 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku
Dodano: 2015-11-17 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2015-02-02 - Dostawę papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-10-16 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR ORAZ PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-09-08 - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych
Dodano: 2014-07-29