Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6812631 , fax. 058 6812631
- Data zamieszczenia: 2011-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Hallera 1 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 6812631, fax. 058 6812631
REGON: 19023213100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.kartuzy.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Zamawiającego na cele realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Zamawiającego na cele realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Dostawa będzie realizowana częściami w terminie do dnia 30 grudnia 2011 roku, do Zamawiającego: Kartuzy, ul. Gdańska 10C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawy będą wykonywane zgodnie z zamówieniami Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia, aż do wyczerpania nabytego asortymentu, przy czym pierwsza nastąpi w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gops.kartuzy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 05/PN/2016
Dodano: 2016-04-15 - 11/PN/2015
Dodano: 2015-05-26 - Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie - Znak: N/1/15
Dodano: 2015-02-24 - 10/PN/2014
Dodano: 2014-05-19 - Dostawa wraz z montażem i rozruchem specjalistycznej aparatury medycznej, sprzętu medycznego oraz wyposażenia do Ośrodka Zdrowia w Studzienicach
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku WAG-VIII.272.47.2013.AD
Dodano: 2013-10-07 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek do SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/54/13
Dodano: 2013-08-08 - 12/PN/2013
Dodano: 2013-05-10 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Znak sprawy ZP-PN/60/12
Dodano: 2012-07-06 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek do SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/60/11
Dodano: 2011-09-01