Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
- Data zamieszczenia: 2014-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16 16
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb wydziałów Starostwa Powiatowego oraz Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia na dostawę materiałów biurowych dla potrzeb wydziałów Starostwa Powiatowego oraz Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2014 roku, wg asortymentu i ilości określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 zadań tj. ZADANIE NR 1 - artykuły biurowe na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego, ZADANIE NR 2 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego, ZADANIE NR 3 - tonery, tusze oraz taśmy do urządzeń biurowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego, ZADANIE NR 4 - specjalistyczne materiały biurowe w tym (papier do sprzętu drukarskiego oraz tonery do drukarek i kopiarek) na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru. ZADANIE NR 5 - materiały eksploatacyjne do ploterów na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru 3.Ilości szacunkowe podane w formularzu cenowym nie stanowią jednocześnie ostatecznej wielkości zamówienia, stanowią jego górną granicę i służą Wykonawcom do obliczenia ceny oferty. 4.Zamawiający zastrzega, iż dostawy częściowe dla poszczególnych pozycji i grup asortymentowych uruchamiane będą każdorazowo, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych odpowiadających parametrami szczegółowemu opisowi zawartemu w specyfikacji. 6.W formularzu cenowym dla Zadania nr 3 (załącznik nr 4C) i dla zadania nr 4 (załącznik nr 4D) do SIWZ w pozycjach, w których nie napisano, iż mają być to artykuły eksploatacyjne oryginalne, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej tj. możliwość dostarczenia artykułów eksploatacyjnych zamiennych o parametrach nie gorszych niż wyspecyfikowane. 7.W przypadku uszkodzenia lub konieczności naprawy urządzenia wynikającej z winy wadliwego artykułu eksploatacyjnego, na podstawie ekspertyzy firmy trzeciej (nie związanej z Wykonawcą ani z Zamawiającym, ale wskazaną przez Zamawiającego), Wykonawca zwróci koszty naprawy urządzenia i koszty ekspertyzy oraz o ile wystąpią koszty wypożyczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości po 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 i nr 5 oraz po 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) na zadanie nr 3 i zadanie nr 4, najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 12.03.2014 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 12.03.2014r nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19