Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2014-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 7 sztuk monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30121200-5. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 7 sztuk monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) wraz z tonerami dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej sprzętem. 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 (do SIWZ) oraz musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia zamówienia, 2) być gotowy i kompletny do pracy, posiadać kabel zasilający 230V oraz wszelkie materiały eksploatacyjne niezębne do pracy, nieużywane w przed dniem dostarczenia oraz wyprodukowane przez producenta dostarczanego sprzętu, 3) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 4) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 5) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935, z późn. zm.), 6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 września 2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz.U. z 2012 r. poz. 1203), 4. Sprzęt objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż: 36 miesięcy na warunkach określonych w § 4 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Miejsce dostawy: budynek Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a. 6. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić czas dostawy, 2) dostarczyć wraz ze sprzętem: a) podpisany przez Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy odrębnie dla każdego sprzętu, b) podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi, c) 4 komplety zapasowych tonerów dla każdego ze sprzętu o nominalnej pojemności, nieużywanych w momencie dostawy oraz wyprodukowanych przez producenta dostarczonego sprzętu, których eksploatacja nie naruszy warunków gwarancji. 3) zapewnić dostawę, rozładunek, wniesienie sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 4) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5) zapewnić instalację dostarczonego sprzętu, 6) przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi i konfiguracji sprzętu dla minimum 2 osób, 7) zapewnić gwarancję i serwis dla dostarczonego sprzętu. 7. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie Rozdziału XVI pkt 8 ppkt 3 SIWZ oraz § 8 ust. 1 pkt 3 projektu umowy - załącznik nr 6 (do SIWZ), 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 8. W przypadkach określonych w pkt 7 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 9. W przypadku braku dostarczenia ze sprzętem któregokolwiek z dokumentów lub 4-ech kompletów zapasowych tonerów, o których mowa w pkt 6 ppkt 2 lit. c, Zamawiający odnotuje ich brak w protokole zdawczo-odbiorczym i wyznaczy Wykonawcy termin na ich uzupełnienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- A120-211-125/16/WW - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa sprzętu IT z oprogramowaniem
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2015-02-09 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi oraz naprawami i przeglądami w okresie trwania gwarancji.
Dodano: 2014-12-18 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiająceg w zakresie ich obsługi oraz naprawami i przeglądami w okresie trwania gwarancji.
Dodano: 2013-02-19 - DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE KSEROKOPIAREK NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
Dodano: 2010-10-08 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z montażem i szkoleniem dla Zakładu Oceanografii Fizycznej Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2010-06-14