Przetargi.pl
„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej i jednostek organizacyjnych w 2017r”.

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333 , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, fax. +48172272939
    REGON: 690581666
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej i jednostek organizacyjnych w 2017r”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej i jednostek organizacyjnych w 2017r.- Część I: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej i jednostek organizacyjnych w 2017r. Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Realizacja dostawy objętej przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Rozdział nr IV), formularzem ofertowym (Rozdział nr II). Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w formie okresowych dostaw do jednostek organizacyjnych Gminy wg lokalizacji określonej w załączniku nr 5 Rozdział II dokumentacji przetargowej. Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeliczony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy (WZ) przez Zamawiającego i Wykonawcę. część II: Zakup i dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej i jednostek organizacyjnych w roku 2017. zakres dostawy: Papier biały odpowiedni dla wszystkich urządzeń biurowych, takich jak: kserokopiarki, faksy, drukarki laserowe i atramentowe, do wydruków czarno-białych, kopiowania i druku dwustronnego. Papier musi spełniać normę PN-EN ISO 9706:2001P „Informacja i dokumentacja – papier do dokumentów”, dotyczącą trwałości papieru. Proces produkcji papieru musi być poddany kontroli jakości na każdym jego etapie zgodnie z normą ISO 9001. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w formie okresowych dostaw do jednostek organizacyjnych Gminy wg lokalizacji określonej w załączniku nr 5 Rozdział II dokumentacji przetargowej. Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeliczony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie (WZ) dostawy przez Zamawiającego i Wykonawcę. część III: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej oraz jednostek organizacyjnych w ciągu 2017 r. Słownik pojęć: • Produkt oryginalny - fabrycznie nowy oryginalny produkt producenta urządzenia drukującego. • zamiennik- fabrycznie nowy (nie regenerowany – toner nie będący ponownie napełniany), wolny od wad technicznych, kompatybilne z urządzeniem drukującym, kompletne, w opakowaniu stosowanym typowo dla danego produktu przez producenta tonera (zamiennika), zaopatrzone w znak firmowy producenta oraz informacją do jakiego urządzenia są przeznaczone. Produkt nie musi być wytworzony przez producenta urządzenia drukującego. Dostawa dotyczy oryginalnych tonerów oraz ich zamienników/ odpowiedników stosowanych w urządzeniach drukujących według wykazu urządzeń (lub konkretnych modeli tonerów) wraz z informacją jakie materiały eksploatacyjne można w nich zastosować (oryginał czy produkt zamiennik). W przypadku gdy jest wymagany oryginalny toner Wykonawca musi dostarczyć fabrycznie nowy oryginalny produkt producenta urządzenia drukującego. W przypadku możliwości zastosowania zamiennika/ odpowiednika (produkty nie będące produktem producenta urządzenia drukującego) Wykonawca dostarczy materiały fabrycznie nowe (nie regenerowane – tonery nie będące ponownie napełniane), wolne od wad technicznych, kompatybilne z urządzeniem drukującym, kompletne, w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta tonera (zamiennika), zaopatrzone w znak firmowy producenta oraz informacją do jakiego urządzenia są przeznaczone. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Każdy oferowany zamiennik musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność produktu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Producent zamienników/ odpowiedników powinien posiadać co najmniej certyfikat ISO 9001, a jego produkt powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi. W przypadku zamienników Wykonawca dostarczy pisemną gwarancję producenta produktu na prawidłowe funkcjonowanie kasety z tonerem, gwarancja także obejmie prawidłową pracę urządzenia drukującego podczas pracy z dostarczonym produktem zamiennym. Wykonawca określi też ilość kopii możliwych do wykonania na danym modelu zamiennika, przy procentowym zapełnieniu strony wydruku. W przypadku zamienników Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty opisu produktów (np. karty produktów) zawierających informację, które pozwolą Zamawiającemu jednoznacznie ocenić zgodność jego oferty z treścią Zapytania ofertowego. W przypadku dostawy zamienników , produkt powinien być dostarczony najwyższej jakości, nie powinny wystąpić w trakcie eksploatacji żadne ślady zabrudzeń, a wydruk powinien być prawidłowo czytelny. W przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanego dostarczonym produktem Wykonawca zobowiązuje się do przeglądu tego urządzenia i naprawy na własny koszt, w przypadku uszkodzenia spowodowanego przez ten produkt. Dostawa materiałów eksploatacyjnych następuje poprzez zamówienie drogą mailową lub telefoniczną na ustalone kanały kontaktu z Wykonawcą. Dostawa musi być zrealizowana do siedziby Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. Dane kontaktowe i formy realizacji zamówień i reklamacji określi umowa. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania z siedziby Zamawiającego zużytych tonerów. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w zapytaniu (np. w przypadku oferowania zamiennika), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny oferty, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu (2 sztuki, do różnych modeli urządzeń) będącego przedmiotem stosownych testów. Wszelkie sprawy gwarancyjne produktów oryginalnych jak i zamienników realizuje Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany producenta dostarczanego produktu równoważnego w przypadku pogorszenia się jakości wydajności, jakości wydruku lub powodowania częstych awarii urządzeń drukujących spowodowanych wadliwym działaniem danego produktu równoważnego dostarczanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu materiały własnym transportem na swój koszt oraz ryzyko do jednostek organizacyjnych Wykonawca zobowiązuje się odbierać bezpłatnie na swój koszt opakowania po zużytych materiałach eksploatacyjnych i doręczać „KARTĘ PRZEKAZANIA ODPADU”; odbiór opakowań będzie następował sukcesywnie (nie rzadziej niż raz w miesiącu) po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby poszczególnych dostaw określonych załączniku- Rozdział nr IV- Szczegółowym opisie zamówienia. Zmiana ta może polegać na zmniejszeniu liczby jednego rodzaju dostaw i zwiększeniu liczby innego rodzaju dostaw tak, aby całkowita wartość przedmiotu umowy określona w umowie, nie została przekroczona. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w formie okresowych dostaw do jednostek organizacyjnych Gminy wg lokalizacji określonej w załączniku nr 5 Rozdział II dokumentacji przetargowej. 4.4 Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności: a) Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Rozdział IV) b) Kalkulacją cenową (Rozdział III ), c) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: Część I: 1.000,00 zł Część II: 1.000,00 zł Część III: 1 000,00 zł W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi:  obejmować cały okres związania ofertą.  obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach