Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, ul. Nowości 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 719 89 28 , fax. 042 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    ul. Nowości 32 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 042 719 89 28, fax. 042 719 89 13
    REGON: 00434935000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, wymienionych w załączniku nr 1 do s.i.w.z. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów, stosownie do zmniejszających się potrzeb. Zamawiający dopuszcza składanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 oraz przygotują ofertę zgodną z zapisami niniejszej SIWZ; W ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawę materiałów biurowych podobnych do przedmiotu zamówienia. Dysponują kompetentnym zespołem posiadającym niezbędne wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art.22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). Zgodnie z §2 ust 1 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: jeżeli siedziba Wykonawcy lub jego miejsce zamieszkania znajduje się poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 9.1. składa dokument lub dokumenty, wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że: nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w punkcie 9.2. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw materiałów biurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 70.000 zł. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do SWIZ Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. Brak w ofercie stosownego pełnomocnictwa i nie dostarczenie go w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie będzie skutkowało jej odrzuceniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodr-bratoszewice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach