Gmina Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4183864 , fax. 077 418 22 30
- Data zamieszczenia: 2012-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
ul. Katowicka 1 1
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4183864, fax. 077 418 22 30
REGON: 00052570200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów biurowych w przewidywanych ilościach zawiera zał. nr 1, 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe. Pod tym pojęciem należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. W przypadku zakupu materiałów biurowych w ilości mniejszej lub większej niż określone przez Zamawiającego przewidywane ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie na rok 2016
Dodano: 2016-02-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie na lata 2016 - 2017
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa materiałów biurowych dla gminy Kluczbork na lata 2016-2017
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-06-25 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa papieru ksero, papieru do plotera oraz artkułów biurowych dla Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2014-02-20 - Dostawa materiałów biurowych na lata 2014-2015
Dodano: 2013-11-19