Przetargi.pl
Dostawa maszyn oraz przyrządów do badań dla Laboratorium Transportowego Dozoru Technicznego

Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4902902 , fax. 022 8302222
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
    ul. Chałubińskiego 4 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4902902, fax. 022 8302222
    REGON: 01723168600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyn oraz przyrządów do badań dla Laboratorium Transportowego Dozoru Technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa maszyn oraz przyrządów do badań dla Laboratorium Transportowego Dozoru Technicznego Szlifierka do przygotowania próbek do badań spektrometrycznych Lina testowa do stanowiska MRT Negatoskop do przemysłowych błon radiograficznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429900002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część 2 - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł) Część 3 - 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć zł) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu na rachunek bankowy Zam
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ; 2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki; 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które musi być załączone do oferty. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.1.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, 3.2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał Techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3 i 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 7. W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę w druku oferty. Za działania Podwykonawców, w ramach realizacji zamówienia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2.Wymagane oświadczenia: a)oświadczenie w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit a niniejszego rozdziału: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie, 3.1.Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a i b niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach