Przetargi.pl
Zagospodarowanie osadów - instalacja do wytwarzania nawozu z osadów w oczyszczalni ścieków w Starych Babicach (Etap III: dostawa urządzeń z rozmieszczeniem, instalacją oraz towarzyszącymi jej robotami budowlanymi)

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie osadów - instalacja do wytwarzania nawozu z osadów w oczyszczalni ścieków w Starych Babicach (Etap III: dostawa urządzeń z rozmieszczeniem, instalacją oraz towarzyszącymi jej robotami budowlanymi)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części technologiczno-instalacyjnej - zaprojektowanej instalacji do wytwarzania nawozów z osadów - polegającej na dostawie pozostałych urządzeń wchodzących w skład instalacji, ich rozmieszczeniu, zainstalowaniu (w tym podłączenie technologiczne i elektryczne urządzeń Zamawiającego) oraz wykonaniu towarzyszących jej robót budowlanych i rozruchów niezbędnych do prawidłowego uruchomienia i użytkowania instalacji do wytwarzania nawozów z osadów. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania hali pakowania granulatu wraz z wanną pośredniego zbiornika na granulat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) wyposażenie zbiornika osadu m.in. w następujące urządzenia i instalacje: dekanter pływający, mieszadło pionowe śmigłowe, płyty napowietrzające oraz instalacje obiektu: przelew do kanalizacji, odprowadzenie cieczy nadosadowej z dekantera, rurociąg sprężonego powietrza DN 100; 2) wyposażenie stacji mechanicznego odwadniania i przeróbki osadu m. in. w następujące urządzenia: pompa wyporowa osadu, panele dozujące dodatki nawozowe w płynie, układ rozładunku i dozowania dodatków nawozowych w postaci proszków, kompresor tłokowy, przenośniki (pkt 5.3, ppkt 3, 4, 5, 6, 7, 8 projektu wykonawczego część sanitarno- technologiczna); 3) Wykonanie instalacji w rozbudowanym budynku stacji mechanicznego odwadniania i przeróbki osadu: przewody łączące panele dozujące, instalacja wodociągowa, instalacja odprowadzania pary wodnej z granulatora, wentylacja, instalacja grzewczo- wentylacyjna (pkt 5.3, ppkt 9 lit. c, e, f, g, h, pkt 5.3, ppkt 10 projektu wykonawczego część sanitarno- technologiczna); 4) Pozostałe wyposażenie stacji mechanicznego odwadniania i przeróbki osadu: pomost roboczy przejazdowy (pkt 5.3, ppkt. 11, lit. a projektu wykonawczego część sanitarno- technologiczna); 5) Podłączenie technologiczne i elektryczne urządzeń Zamawiającego: c) granulatora (reaktora wysokoobrotowego), d) dozownika wapna z lejem zasypowym i konstrukcją wsporczą. 6) Dostawę wózka widłowego; 7) Wykonanie części elektrycznej i AKPiA dla obiektów: zbiornik osadu, stacja mechanicznego odwadniania i przeróbki osadu wraz z garażem, zbiornik na wapno wraz z włączeniem w system SCADA zgodnie z dokumentacją projektową; 8) Zgłoszenie urządzeń podlegających dozorowi technicznemu do Urzędu Dozoru Technicznego (wraz z poniesieniem wszystkich koniecznych opłat administracyjnych związanych z powyższym zgłoszeniem); 9) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków w zakresie nowobudowanych obiektów i instalacji; 10) Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcji stanowiskowych obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni, instrukcji stanowiskowych bhp w zakresie nowobudowanych obiektów i instalacji; 11) Przeprowadzenie szkolenia z obsługi nowych obiektów i instalacji pracownikom obsługi oczyszczalni; 12) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji zgodnie z wymogami Zamawiającego; 13) Wykonanie rozruchu urządzeń i instalacji zgodnie ze STWiORB; 14) Zamawiający zapewni składniki do wykonania rozruchu części dozującej dodatki proszkowe i płynne; 15) Przeprowadzenie rozruchu urządzeń oraz uzyskanie produktu końcowego (granulatu) o właściwościach: c) wielkość granulek 2 - 5 mm, d) zawartość suchej masy około 90 %; Powyższe oznaczenia należy wykonać przez Laboratorium zewnętrzne. 16) Wykonanie badań biologicznych, określających stan sanitarny wyprodukowanego nawozu; 17) Dostarczenie oprogramowania sterującego pracą instalacji do produkcji nawozów wraz z licencją. 3. Z opracowań projektowych wyłączono: 1) Projekt wykonawczy - część sanitarno-technologiczna: - pkt 5.1, ppkt. 4: doprowadzenie osadu nadmiernego, doprowadzenie filtratu, odprowadzenie zhomogenizowanego osadu - pkt 5.2 - pkt 5.3, ppkt. 1, 2, 9 lit. a, b, d - pkt 5.4 - pkt 5.5 - pkt 5.6 - pkt 5.7 - pkt 6 2) Projekt wykonawczy - część elektryczna oraz AKPiA: - pkt 4.6 - pkt 5, obiekt 17 - pkt 6.5 - Instalacja elektryczna i oświetlenia w hali pakowania granulatu rys. 18 i 19 - AKPiA dla obiektu nr 17 - hala pakowania granulatu 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji: 1) Projekt budowlany, 2) Projekt wykonawczy - część sanitarno-technologiczna, 3) Projekt wykonawczy - część sanitarno-technologiczna Karty katalogowe urządzeń 4) Projekt wykonawczy - część zagospodarowanie terenu, 5) Projekt wykonawczy - część elektryczna oraz AKPiA 6) STWiORB. 5. Uwagi do przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca jest zobowiązany na czas realizacji zamówienia zapewnić ciągłość pracy oczyszczalni ścieków w szczególności w zakresie urządzeń do odwadniania i higienizacji osadu wraz z umożliwieniem bezpiecznego dostępu do obiektów będących w ciągłej eksploatacji pracownikom obsługi oczyszczalni, zgodnie z zasadami BHP. Sposób realizacji uzgodnić z Zamawiającym. Maksymalny czas przestoju dla prasy odwadniania osadu wynosi 5 dni. W przypadku konieczności wyłączenia przez Wykonawcę instalacji do odwadniania osadu ściekowego na czas dłuższy niż 5 dni - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenia zastępcze na swój koszt. 2) Wszelkie prace związane z ingerencją w pracujące obiekty oczyszczalni ścieków należy zgłosić eksploatatorowi na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem. 3) W przypadku zaistnienia kolizji Wykonawca zobowiązany jest do przebudowy kolidujących sieci w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Organizacja zaplecza budowy leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający może udostępnić miejsce w pobliżu oczyszczalni ścieków przeznaczone pod zaplecze budowy. 5) Zapewnienie energii na czas budowy leży po stronie Wykonawcy. 6) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania i utylizacji na własny koszt wszelkich odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dotyczącym elementów stalowych, które pozostają własnością Zamawiającego. Elementy stalowe z rozbiórki zeskładować w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 7. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. 8. Pomiędzy Zamawiającym i TUZAL Sp. z o.o. została zawarta Umowa licencyjna dotycząca Know-How wytwarzania nawozów Metodą ORTWED. W związku z zawarciem przedmiotowej umowy wykonawca, jego pracownicy, współpracownicy, zleceniobiorcy oraz osoby w jakikolwiek sposób powiązane z wykonawcą wejdą w posiadanie informacji poufnych dotyczących wytwarzania nawozów Metodą ORTWED. Z powodu okoliczności, o których mowa w zdaniu powyżej wobec Zamawiającego sformułowano oczekiwanie, aby nie ujawniał na stronie internetowej fragmentu projektu wykonawczego tj. rysunku nr 22 - branża technologiczna. Wskutek tak sformułowanego oczekiwania wykonawca, jego pracownicy, współpracownicy, zleceniobiorcy oraz osoby w jakikolwiek sposób powiązane z wykonawcą - aby otrzymać rysunek nr 22 - będą zobowiązani do zawarcia oddzielnej umowy o zachowaniu poufności, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429900002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł [słownie: dziesięć tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: /zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach