Przetargi.pl
Dostawa maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk.

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk wraz z wyposażeniem i dokumentacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych oraz wymaganiach eksploatacyjno – technicznych (WET) - załączniki nr 2A—5A oraz 2B-5B do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa spalinowych samojezdnych pił do cięcia betonu (3 szt.)– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A i 2B do SIWZ (formularz cenowy oraz WET). Zadanie nr 2 - Dostawa frezarki spalinowej do pęknięć szczelinowych (1 szt.) – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A i 3B do SIWZ (formularz cenowy i WET). Zadanie nr 3 - Dostawa pistoletów do wbudowywania materiałów plastycznych, pneumatyczny (2 kpl.)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4A i 4B do SIWZ (formularz cenowy i WET). Zadanie nr 4 - Dostawa malowarki lotniskowej spalinowej (1 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5A i 5B do SIWZ (formularz cenowy i WET). 3. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym oraz wymaganiach eksploatacyjno – technicznych (WET). 4. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załączniki nr 2A-5A do SIWZ) dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt, tj. dla zadań 1, 2 i 4 kolumna nr 3 – nazwa producenta, kolumna nr 4 - kod lub symbol produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru dla zadania nr 3 kolumna nr 3 – nazwa producenta części składowych maszyny, kolumna nr 4 - kod lub symbol części składowych maszyny umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru, kolumna nr 9 – parametry oferowanego produktu. Nie wypełnienie kolumny nr 3 i 4 załącznika nr 2A, 3A i 5A do SIWZ oraz kolumny nr 3, 4 i 9 załącznika nr 4A do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w formularzu cenowym (załączniki nr 2A-5A do SIWZ) wraz z wyposażeniem i dokumentacją określoną w WET (załącznik nr 2B-5B do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań jest magazyn Odbiorcy tj. Jednostka Wojskowa 3918 Jarocin, 63-200 ul. Wojska Polskiego 71. c) Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. d) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku maszyn do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. e) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. f) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w warunkach eksploatacyjno - technicznych (załącznik nr 2B – 5B do SIWZ). h) Wykonawca przeprowadzi w ramach wynagrodzenia umownego szkolenie teoretyczne i praktyczne z wytypowanymi przez Odbiorcę operatorami maszyn w ilości min. 3 osób dla każdego z zadań. i) Szkolenie odbędzie się nie później niż w ciągu 5 dni od momentu dostarczenia maszyn do Odbiorcy. j) Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone maszyny. Termin ten może ulec zmianie w ramach kryterium oceny ofert. Szczegóły opisano w części XIV SIWZ. 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A – 5A do SIWZ, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Po terminie składania ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach