Przetargi.pl
Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na zadania - liczba zadań 2

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na zadania - liczba zadań 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na zadania - liczba zadań 2: Zadanie 1 - Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach. Zadanie 2 - Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. 2. Przedmiot zamówienia 2.1. Ogólna charakterystyka techniczna: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masy mineralno - asfaltowej, do stosowania na zimno o uziarnieniu 0/8mm. Mieszanka powinna być wytworzona ze 100% przekruszonego, płukanego materiału kamiennego i specjalnego typu lepiszcza ze środkami adhezyjnymi i modyfikatorami. 3. Przeznaczenie, zakres i warunki stosowania 3.1. Przeznaczenie, zakres stosowania: Mieszanka jest przeznaczona do całorocznych robót remontowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych, m. in. przy remontach cząstkowych, usuwaniu skutków przekopów i deformacji nawierzchni drogowych, uzupełnianiu nawierzchni wokół studzienek ściekowych. 3.2. Warunki stosowania: Mieszanka ma być stosowana w temperaturze otoczenia od -10?C do 30 ?C. Wyremontowane nawierzchnie mogą być oddane do ruchu natychmiast po zabiegu. 4. Wymagania 4.1. Mieszanka powinna spełniać wymagania podane w tablicy w SIWZ w pkt IV ppkt 4.1. 4.2. Do każdej partii wyrobu Wykonawca winien dołączyć aprobatę techniczną. 5. Minimalny termin ważności - 4 miesiące od momentu dostawy. 6. Minimalna gwarancja na wbudowany materiał - 1 rok. 7. Pakowanie, przechowywanie, transport 7.1. Mieszanka winna być pakowana w szczelne opakowania (np. worki) z tworzywa sztucznego po 25 - 30 kg. 7.2. Wykonawca określi warunki magazynowania. 8. Transport 8.1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Obwodów drogowych. 8.2. Wielkość jednorazowej partii dostawy - od 5 do 10 Mg. 9. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy w Mirosławicach ul. Czerńczycka 1, 55-050 Sobótka, Zadanie 2 - Obwód Drogowy w Sulimowie ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna. 10. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji dostawy, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Konkretne ilości zamawiane będą telefonicznie przez Obwody Drogowe w Mirosławicach i w Sulimowie. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć masę mineralno - asfaltową na zimno w terminie oraz ilościach wyznaczonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach