Powiat Wołomiński ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7874301,03,04 w. 152 , fax. 0-22 7765093
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołomiński
ul. Prądzyńskiego 3 3
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 7874301,03,04 w. 152, fax. 0-22 7765093
REGON: 01326934400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa masy asfaltowej na zimno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa masy asfaltowej na zimno - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówieni c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności za faktury
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1. wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY 2. oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu warunków ustawowych i warunków zawartych w SIWZ 3. kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej 4. zaakceptowane istotne postanowienia umowy. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2708W we wsi Pęclin- pomoc rzeczowa. Nr. ref. WI.271.12.2016.JS
Dodano: 2016-05-18 - Dostawę materiałów drogowych dla komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2016 r. -II etap
Dodano: 2016-05-13 - Dostawę materiałów drogowych dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2016 r.- II etap
Dodano: 2016-04-29 - ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO DO BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY NOWA SUCHA
Dodano: 2016-04-18 - ZAKUP I DOSTAWA GRUZU BETONOWEGO MIELONGO DO BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY NOWA SUCHA
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybko rozpadowej C65B3RC w ilości do 150 ton
Dodano: 2016-03-31 - Sprzedaż wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2016 roku
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych w 2016 r. (4 zadania)
Dodano: 2016-03-01 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych oraz nawierzchni z elementów betonowych na terenie Miasta i Gminy Góra Kalwaria w 2016 r.
Dodano: 2016-01-25