Przetargi.pl
Dostawa loco Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 fabrycznie nowego zestawu do pomiarów GPS składającego się z: odbiornika , kontrolera, opakowania umożliwiającego bezpieczny transport odbiornika i kontrolera, tyczki z kompletem uchwytów, oprogramowania szt 1

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793295 w. 347 , fax. 022 7793295
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793295 w. 347, fax. 022 7793295
    REGON: 01326950000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa loco Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 fabrycznie nowego zestawu do pomiarów GPS składającego się z: odbiornika , kontrolera, opakowania umożliwiającego bezpieczny transport odbiornika i kontrolera, tyczki z kompletem uchwytów, oprogramowania szt 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa loco Starostwo Powiatowe ul. Górna 13 w Otwocku fabrycznie nowego zestawu do pomiarów GPS szt 1 składającego się z: Odbiornika Kontrolera Opakowania, umożliwiającego bezpieczny transport odbiornika i kontrolera Tyczki z kompletem uchwytów Oprogramowania Minimalne wymagania dla odbiornika: Odbiornik ze zintegrowaną anteną Liczba kanałów 72 Odbiór sygnałów z systemów GPS i GLONASS Odbiór sygnałów LI, L2, kody C/A i P, L2C, L5 Modem GSM wbudowany w odbiornik Porty komunikacyjne RS232, USB, Bluetooth Pamięć wewnętrzna min. IGB-dopuszczona w postaci dołączonej karty pamięci Współpraca z systemem ASG-EUPOS Norma pyło i wodoszczelności IP 67 Odporny na upadek z 2metrowej tyczki Gwarancja 36 m-cy Minimalne wymagania dla kontrolera: Podświetlany kolorowy wyświetlacz LCD 320x240 z interfejsem dotykowym Klawiatura alfanumeryczna zrealizowana fizycznie Porty komunikacyjne USB i Bluetooth System operacyjny Windows dla urządzeń mobilnych Pamięć min. IGB-dopuszczona w postaci dołączonej karty pamięci Norma pyło i wodoszczelności IP 67 Oprogramowanie obsługujące pomiar RTK, oraz oprogramowanie obliczeniowe umożliwiające m. in. tyczenia, przecięcia, pola pow., rzuty, umożliwiające wizualizację pomiarów i wymianę danych w tym DFX-w polskiej wersji językowej Odporność na upadek z min. Im wysokości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, należy dołączyć Wypełniony formularz stanowiący zał - opis przedmiotu zamówienia . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach