Przetargi.pl
Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2016 r

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2016 r. Część I - Aktualizacja baz danych odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II dotyczy: Baza map terenu Atlantic-North do 32 szt. odbiorników GARMIN 530AW, Baza map przeszkód terenowych US/EUROPE Obstacles do 32 szt.odbiorników GARMIN 530AW, Baza nawigacyjna do 32 szt. odbiorników GARMIN 530AW, Oprogramowanie do 32 szt. odbiorników GARMIN 530AW. Część II - Aktualizacja baz danych odbiorników na samolotach M - 28 BRYZA dotyczy: Baza do 8 szt. odbiorników Bendix-King KLN-900, Baza map terenu Atlantic PL 071- 00161-0103 do 8 szt. odbiorników Bendix-King KMD-550, Baza do 6 szt. odbiorników EGPWS. Aktualizacja urządzeń odbywa się w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) części I zamówienia: 2 200,00 zł; b) części II zamówienia: 1 200,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania pierwszej aktualizacji od dnia podpisania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach