Przetargi.pl
Dostawa licencji, rozszerzenie funkcjonalności, parametryzację i konfigurację istniejącego systemu SAP w zakresie finansowo-księgowym dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
    ul. Strzegomska 6 6
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
    REGON: 93000026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji, rozszerzenie funkcjonalności, parametryzację i konfigurację istniejącego systemu SAP w zakresie finansowo-księgowym dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, rozszerzenie funkcjonalności, parametryzacja i konfiguracja istniejącego systemu SAP w zakresie finansowo-księgowym dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 9.000,00 zł słownie: dziewięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i-lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 5 i -lub 5a, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zm), -w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie dostawy i wdrożenia oprogramowania, o wartości min. 300.000,00 zł każde. -potwierdzą że wykazane zadania wykazane wykonali należycie. -dysponują lub będą dysponować osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 3 osobami z doświadczeniem min 2 letnim w zakresie: - przeniesienia posiadanej bazy danych SAP z dysków twardych serwerów na macierz dyskową, - optymalizacji i aktualizacji systemu, W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 5 i -lub 5a, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) tj.: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy, W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1. lit. a i 2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, 1.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ -Doświadczenie zawodowe. 5. Dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 6.1. W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie MOPS przy ul. Strzegomskiej 6, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie -oryginał dowodu wniesienia wadium. 8. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach