Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania zintegrowanego systemu zarządzania nieruchomościami u Zamawiającego i Zarządcy miejskiego zasobu komunalnego Miasta Wałbrzycha

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2011-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania zintegrowanego systemu zarządzania nieruchomościami u Zamawiającego i Zarządcy miejskiego zasobu komunalnego Miasta Wałbrzycha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami u Zamawiającego i Zarządcy miejskiego zasobu komunalnego Miasta Wałbrzycha zapewniającego prowadzenie: a)ewidencji zasobów, b)ewidencji najemców oraz użytkowników lokali wraz z danymi finansowymi o nich, c)obsługi finansowo-księgowej, d)obsługi kosztowej, czynszowej i windykacyjnej. oraz opieka pogwarancyjna i serwisowa. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: I Dostawę Systemu - oprogramowania użytkowego wraz z udzieleniem 108 bezterminowych licencji producenta oprogramowania umożliwiających jednoczesną pracę 108 nazwanym użytkownikom - pracownikom Zarządcy miejskiego zasobu komunalnego Miasta Wałbrzycha oraz pracownikom Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. a) Instalację i konfigurację Systemu prowadzącą do uzyskania pełnej zgodności z wymaganiami oraz dostarczenie Dokumentacji Systemu. b) Wykonanie konwersji danych. c) Szkolenie użytkowników Systemu na etapie wdrożenia. d) Konsultacje wdrożeniowe. II Udzielenie 48 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie dostarczanego oprogramowania do zarządzania nieruchomościami gminy Wałbrzych liczonej od dnia całkowitego wykonania umowy i protokolarnego odbioru końcowego. Wykonawca musi zapewnić przeniesienie danych z używanego przez Zamawiającego systemu w zakresie minimum: -ewidencja zasobów mieszkalnych i niemieszkalnych: rejony, ulice, budynki, wspólnoty w których gmina posiada udział, nieruchomości, lokale mieszkalne, lokale użytkowe, garaże i inne; -ewidencja mieszkańców klientów - dane adresowe (nazwisko i imię nazwa firmy, adres zamieszkania, numer NIP ew. REGON, dane kontaktowe ); -powiązanie klientów z zasobami mieszkalnymi i niemieszkalnymi; -parametry opisujące lokale (liczby, daty, opisy tekstowe) wraz z historią wartości (np. liczba osób, powierzchnia lokalu, data zawarcia umowy); -bilans otwarcia rozrachunków na poszczególne lokale w podziale na konta księgowe i typy obrotów. Możliwe jest przeniesienie saldem lub obrotami; -liczniki indywidualne wraz ze stanem końcowym. Powinny zostać również przeniesione odczyty archiwalne; -składniki opłat lokali mieszkalnych i użytkowych - rodzaje opłat, ceny na lokale, budynki, rejony, zwyżki i zniżki od stawki bazowej czynszu; -dodatki mieszkaniowe - kartoteka decyzji o przyznanych dodatkach (kwota, wartość dodatku i cała historia obowiązywania) 1.Zintegrowany System Zarządzania powinien spełniać następujące założenia: -pozwolić na pełną obsługę: przynajmniej 16 000 lokali komunalnych Gminy Wałbrzych w podziale na rejony zarządzania zasobem gminy. -zapewnić ewidencję zasobów gminy w co najmniej 2000 wspólnot mieszkaniowych. -zapewnić możliwość odrębnego rozliczania się zarządców na poszczególnych rejonach zarządzania. -być oprogramowaniem autorskim Wykonawcy, we wszystkich jego funkcjonalnościach lub Wykonawca powinien legitymować się uprawnieniami otrzymanymi od innych podmiotów do wykorzystania ich praw autorskich w Systemie, -Wykonawca na wszelkie narzędzia, komponenty i zasoby wykorzystane przy tworzeniu oprogramowania posiada odpowiednie licencje oraz ich wykorzystanie nie narusza praw osób trzecich, -pracować w technologii klient-serwer, -posiadać interfejs w języku polskim (wszystkie komunikaty, menu, raporty, pomoc kontekstowa, ekrany do wprowadzania danych, podpowiedzi, zapytania, instrukcje dla użytkownika i inne), -spełniać wszystkie wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych, -być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się przepisami polskiego prawa, -posiadać rozbudowane możliwości parametryzacji, umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki Zamawiającego, w szczególności umożliwiać samodzielne dodawanie nowych pól do bazy danych i zakładania własnych słowników systemowych przez użytkownika, -interfejs powinien zapewnić elastyczne metody wyszukiwania danych, łatwe sortowanie tabel po dowolnym polu z bazy danych, -umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej, -posiadać rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów i wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz możliwość prezentowania stworzonych analiz w formie graficznej, Parametry techniczne 1.Oprogramowanie powinno działać w systemie operacyjnym w środowisku graficznym pozwalającym autoryzować użytkownika oraz stosować polisy GPO w domenie MS Active Directory. Program powinien pozwalać na stabilną pracę w sesjach terminalowych systemu MS Windows Serwer 2008r. 2.Dodatkowo oprogramowanie powinno spełniać cechy zintegrowanego rozwiązania informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami, a w szczególności powinno zapewnić: -pracę w sieci lokalnej jak sieci rozległej realizowanej za pomocą wirtualnej sieci prywatnej ustanowionej na łączach internetowych, -jednoczesny dostęp do bieżąco uaktualnianej bazy wszystkim użytkownikom, zgodnie z nadanymi uprawnieniami, -duży stopień sparametryzowania wszystkich programów pakietu, -ujednolicony i ergonomiczny sposób komunikacji z użytkownikiem we wszystkich programach pakietu, zgodny ze standardami wypracowanymi przez system MS Windows, -system powinien umożliwiać autoryzację i autentykację użytkownika za pomocą mechanizmów autoryzacji konta aktualnie zalogowanego użytkownika domeny Active Directory lub umożliwiać autoryzację i autentykację użytkownika za pomocą unikalnego identyfikatora oraz tajnego hasła, -w przypadku autoryzacji innej niż konto domeny Active Directory hasła muszą podlegać polityce wymuszającej cykliczne, (o częstotliwości ustalonej przez administratora) zmiany przez użytkowników. Polityka ta musi wymuszać określoną długość hasła (minimum 8 znaków) oraz użycie dużych, małych liter, cyfr lub znaków specjalnych -bezpieczeństwo operacji księgowych poprzez rozbudowane mechanizmy kontrolne np. blokada usuwania dokumentów użytych w innych procesach, blokada obsługi okresów zamkniętych księgowo itp., -filtry pozwalające na budowanie i zapisywanie dowolnych kryteriów logicznych -powinien posiadać mechanizm blokowania na poziomie wiersza wg zasady writers do not block readers, readers do not block writers (zapewnienie wielodostępu do danych), -musi pozwalać na tworzenie kopii zapasowej w czasie pracy bazy (hot backup), -eksport dowolnego zestawienia do zbioru w postaci gotowej do wykorzystania przez popularne arkusze kalkulacyjne, -zapisywanie wykonanych zestawień w celu ich późniejszego wydrukowania wraz z możliwością wznowienia wydruku od zadanego numeru strony, -narzędzia do wsadowego wprowadzania danych umożliwiające użytkownikowi przeniesienie danych z poprzednio używanych programów, -archiwizacje danych, -aktualizacje składowych pakietu za pomocą Internetu, -definiowanie szczegółowych uprawnień użytkowników w zakresie wykonywanych funkcji, -pełną ewidencję historii zmian dokonywanych w systemie uwzględniającą datę wprowadzenia zmiany, od kiedy obowiązuje zmiana, podstawę wprowadzenia zmiany oraz użytkownika, który dokonał zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany będzie do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10 000,00 PLN najpóźniej do terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: serwis pogwarancyjny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach