Przetargi.pl
Dostawa licencji oprogramowania do przetwarzania i interpretacji danych sejsmoakustycznych i sonarowych

Państwowy Instytut Geologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8498085, 8495027 , fax. 022 8498085, 8495027
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny
    ul. Rakowiecka 4 4
    00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8498085, 8495027, fax. 022 8498085, 8495027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji oprogramowania do przetwarzania i interpretacji danych sejsmoakustycznych i sonarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie oprogramowania do interpretacji i odczytu rejestracji sejsmoakustycznych wraz z przeszkoleniem (2 pracowników w ciągu 1 dnia - 6 godz.) oraz wymaganą gwarancją na co najmniej 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 2 dostaw specjalistycznego oprogramowania o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Z załączonego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie musi wynikać, że dotyczy dostawy wymienionej w załączniku nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do Specyfikacji. W przypadku składania wspólnego Oświadczenia uczestników konsorcjum potwierdzającego, że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 w/w ustawy, winno być ono podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika (w przypadku podpisania oświadczenia przez ustanowionego pełnomocnika, z oświadczenia musi wynikać, że dotyczy całego konsorcjum). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie IV, ppunkt 2.1. instrukcji (na Załączniku Nr 3). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w nim dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 4. Dokument wymieniony w punkcie 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 5. Dokumenty wymienione w punktach 1 i 3, składają wykonawcy wspólnie. 6. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 7. Zamiast dokumentu, o którym mowa w punktach 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach