Przetargi.pl
Dostawa leków, środków farmaceutycznych, opatrunków i szwów do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.

"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
    ul. Baranki 24
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
    REGON: 51099686100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków, środków farmaceutycznych, opatrunków i szwów do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa leków, środków farmaceutycznych, opatrunków i szwów na okres od dnia zawarcia umowy do 31.03.2021r. na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. których szczegółowy opis i ilości zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – tj. Formularz Asortymentowo-Cenowy. (UWAGA ! : Formularz asortymentowo-cenowy składa się z dwóch części I Leki i środki farmaceutyczne i części II Opatrunki i szwy – patrz zakładki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33610000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Pakietów j.n : Pakiet 1 – 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 2 - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 3 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 4 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 5 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 7 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 8 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); Pakiet 9 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100); Pakiet 10 – 5.300,00 zł (słownie:pięć tysięcy trzysta złotych 00/100); Pakiet 11 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie/decyzję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski (Dotyczy Pakietu 1-10).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy - że posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych lub Świadectwo Rejestracji (łącznie z Charakterystyką Produktu Leczniczego) zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń oraz kart charakterystyki produktu (Dotyczy Pakietu 1-10). 2) Oświadczenie Wykonawcy - że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 186 z późn. zm.) oraz katalogi, karty produktu, ulotki producenta, poświadczające skład, dane identyfikacyjne produkt itp. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw) oraz katalogi, karty produktu, ulotki producenta, poświadczające skład, dane identyfikacyjne produkt itp. (Dotyczy Pakietu 1-10). 3) Oświadczenie własne Wykonawcy, że posiada właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej oferowanych wyrobów medycznych w zależności od ich klasyfikacji – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 186 z późn. zm.). Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty potwierdzające oświadczenie o posiadaniu pozwoleń (Dotyczy Pakietu 1-10). 4) Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.), (Dotyczy Pakietu 11-13). 5) Dotyczy Pakietu 11 - Próbki wraz z instrukcją użytkowania w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom zawartym przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilości po 2 sztuki. Próbki winne być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację Wykonawcy oraz wskazywały Pakiet 11 i której pozycji dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach