Dom Pomocy Społecznej "Kalina" ogłasza przetarg
- Adres: 20-201 Lublin, ul. Kalinowszczyzna 84
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7471347 , fax. 81 7479736
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina"
ul. Kalinowszczyzna 84 84
20-201 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 7471347, fax. 81 7479736
REGON: 00096545300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsk.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia wydawanych na podstawie recept na potrzeby Domu Pomocy Społecznej KALINA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa leków refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia wydawanych na podstawie recept - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Dokumenty wymagane w pkt. 1.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 5.2. Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt. VI.1.1. winny być złożone wspólnie przez wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsk.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na dostawy leków (znak sprawy 54/16)
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH DO MRI
Dodano: 2016-07-20 - zakup i sukcesywną dostawę produktów farmaceutycznych od dnia podpisania umowy do dnia 04 lipca 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa produktów leczniczych i innych produktów do apteki szpitalnej II
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA: PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa produktów farmaceutycznych do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Dodano: 2016-06-22