Przetargi.pl
Dostawa leków do apteki szpitalnej

Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
    ul. Karola Miarki 6 6
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
    REGON: 53093851700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków do apteki szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa leków do apteki szpitalnej 1 Cisplatinum inj. 50mg/100ml roztwór fiolka 490 2 Cisplatinum inj. 10mg/20ml roztwór fiolka 510 3 Cyclophosphamidum (Endoxan) 1g fiolka 12 4 Cyclophosphamidum (Endoxan) 0,2g fiolka 40 5 Etoposidum 200mg fiolka 360 6 Glucosa proszek 75g op. 100 7 Nicergolina 10mg x 30tabl. op. 10 8 Ketoprofen 100mg x 10amp. i.v. op. 300 9 Chlortalidon (Hygroton) 50mg x 20tabl. op. 50 10 Azytromycin zaw. Forte 200mg/5ml op. 40 11 Glyceroli Trinitras (Perlinganit) 1mg/1ml i.v. 10ml x 10amp. op. 80 12 Baladex syr. (50mg x 300mg) 150ml op. 40 13 Dextromethorphanum (Tussidril) 5mg/5ml syr. 150ml op. 30 14 Losartanum kalcium (Lorista) 50mg x 28tabl. op. 40 15 Heparyny drobnocząsteczkowe 4000j.-5700j. x 10 amp. op. 300 16 Heparyny drobnocząsteczkowe 6000j.-7600j. x 10 amp. op. 300 17 Zestaw: Fraxiparine Multi inj. 47.500 j.m. Axa/5ml x 10 fiol. + Mini Spike Plus x 10 szt. + Strzykawki precyzyjne tuberkulinówki 1ml z podziałką co 0,1ml + igły 25G x 100szt. zestaw 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - który stanowi załącznik OFERTA do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach