Przetargi.pl
Czyszczenie jezdni i chodników w ciągu dróg krajowych nr A-4, 94, 46, 42, 39 na terenie administrowanym przez Rejonu w Brzegu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie jezdni i chodników w ciągu dróg krajowych nr A-4, 94, 46, 42, 39 na terenie administrowanym przez Rejonu w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania czyszczenia obejmuje; 1) DK nr A-4 od km 190+363 do km 220+117- łącznice autostradowe Przylesie i Prądy a/ zamiatanie jezdni - 2 krotnie na długości 2 900 mb, b/ zamiatanie powierzchni utwardzonych - parkingi na węzłach; Przylesie km 191+000 oraz Prądy km 220+000 -3 krotnie w ilości 1650 m2, 2) DK nr 94 na odc. od km 134+772 do km 173+042 a/ zamiatanie jezdni , skrzyżowania skanalizowane i zatoki autobusowe w m. Żłobizna, Łosiów, Buszyce Skorogoszcz, Skarbiszów, Karczów - 2 krotnie na długości 13 160 mb. b/ zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych w m. Żłobizna, łosiów, Buszyce Skorogoszcz, Skarbiszów, Karczów - 1 krotnie w ilości 23 653 m2 c/ zamiatanie powierzchni utwardzonych - parkingi - Rybiorz - 3 krotnie w ilości 1 520 m2, - Gierszowice - 3 krotnie w ilości 2 880 m2 3) DK nr 46 na odc.od km 80+500 do km 97+966 a/ zamiatanie jezdni m. Niemodlin - 20 krotnie na długości 6 740 mb, m. Sosnówka , Dąbrowa i skrzyżowanie skanalizowane - 2 krotnie w ilości 2 900 mb b/ zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych m. Niemodlin -6 krotnie w ilości 4760 m2, m. Sosnówka i Dąbrowa -1 krotnie w ilości 1 890 m2, 4) DK nr 42 od km 0+000 do km 21+819 a/ zamiatanie jezdni m. Wołczyn - 20 krotnie na długości 1 500 mb, b/ zamiatanie jezdni, skrzyżowania skanalizowane i zatoki autobusowe m. Ligota Wołczyńska, Gręboszów i Domaszowice - 2 krotnie w ilości 7 777 mb, c/ zamiatanie chodników m. Wołczyn - 6 krotnie w ilości 1 050,0 m2, m. Ligota Wołczyńska, Gręboszów i Domaszowice - 1 krotnie w ilości 9 687 m2., 5) DK nr 39 od km 40+772 do km 91+544 a/ zamiatanie jezdni; - m. Brzeg - 20 krotnie w ilości 6 201 mb, - m. Namysłów - 20 krotnie w ilości 5 000 mb b/ zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy jezdni m. Brzeg -6 krotnie w ilości 800 mb c/ zamiatanie jezdni, skrzyżowania skanalizowane, zatoki autobusowe; gr. wojew. m. Pisarzowice, Lubsza, Smarchowice Wlk., Kamienna - 2 krotnie w ilości 6 200mb d/ zamiatanie chodników; m. Brzeg - 6 krotnie w ilości 6 968 m2, m. Namysłów - 6 krotnie w ilości 3 820 m2 m. Pisarzowice, Lubsza, Smarchowice Wlk., Kamienna - 1 krotnie w ilości 8 880 m2. 6) Chemiczne wraz z ręcznym oczyszczeniem chodników z roślinności drogi Nr A-4, 94, 46, 42, 39 wg potrzeb - 1 krotnie w ilości 3 000 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający warunki ogólne określone w art. 22 ust. 1 , w tym zgodnie z pkt.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek uprawnień ( tj. posiadają niezbędne uprawnienia / zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie czyszczenia nawierzchni dróg oraz transportu i utylizacji zgromadzonych odpadów) oraz spełniający niżej określone szczegółowe warunki udziału w postępowaniu. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp - Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100 000,00 zł , - Dysponować niezbędnym sprzętem tj. zamiatarką samojezdną lub doczepną - szt. 1 lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia - Posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to w tym okresie ) co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze o wartości co najmniej 50 000,00 zł . -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , określonych w art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. zamieszczonego w SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty : - Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - zgodnie z punktem 7.2.1. SIWZ - Informację o sprzęcie którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( potencjał techniczny ) wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią formularza 3.2.- Informacja musi potwierdzić spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 7.2.2. SIWZ W przypadku , gdy wykonawca wskaże sprzęt , którym będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( doświadczenie zawodowe) na formularzu 3.3 Informacja musi potwierdzić spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 7.2.3 SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach