Przetargi.pl
DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW SP ZOZ ZAKŁADU PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W TARNOBRZEGU.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Dekutowskiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8227355 , fax. 015 8236496
  • Data zamieszczenia: 2016-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
    ul. Dekutowskiego 20 20
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8227355, fax. 015 8236496
    REGON: 83121655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SP ZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW SP ZOZ ZAKŁADU PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W TARNOBRZEGU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków dla pacjentów SP ZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu. Rodzaj zamawianego asortymentu i jego ilość wyszczególniona została w zał. nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy. 2.Leki objęte zamówieniem dostarczane będą transportem Wykonawcy, którego koszt wliczony jest w cenę ofertową do siedziby Zamawiającego. 3.Wszystkie dostarczone leki będą fabrycznie nowe, nienoszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe, posiadające termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4.Dostawy realizowane będą w uzgodnionych z zamawiającym na bieżąco wielkościach i asortymencie wg każdorazowego zgłoszonego zapotrzebowania faksem lub telefonicznie z realizacją ..... dni (nie krócej niż 1 dzień a nie dłużej niż 3 dni) licząc od chwili złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostawy leków na CITO będą realizowane w terminie 24 godz. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty objęte niniejszą umową w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe 6.Odbiór leków odbywać się będzie na podstawie faktury o cechach, Faktura powinna zawierać między innymi: nazwę, dawkę (jeżeli dotyczy), postać (jeżeli dotyczy), wielkości opakowania, datę ważności, EAN, numer serii. 7.Strony ustalają, że zapłata za dostarczone leki będzie następować na podstawie faktur wystawianych po każdej zamówionej części. Faktury będą dostarczane w formie papierowej wraz z przekazanym towarem. 8.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy np.: zakończenia produkcji, czasowego wstrzymania produkcji, braku importu do Polski, Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu inne, dostępne w obrocie produkty o takiej samej nazwie międzynarodowej i postaci /o takich samych parametrach. Wykonawca podejmie również wszelkie możliwe działania w celu ustalenia czy na rynku produktów objętych niniejszą umową, są przedsiębiorcy posiadający na stanie przedmiotowe produkty (w tzw. zapasach) i jeżeli tak, to wówczas Wykonawca dokona stosownej transakcji celem ich pozyskania i dalszego odsprzedania Zamawiającemu. Cena zamiennego produktu, nie może być wyższa od ceny produktu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem pkt. 11. 9.W sytuacji gdy w obrocie brak będzie produktów (odpowiedników), brak będzie również tzw. zapasów u podmiotów trzecich, które mogłyby być zaproponowane Zamawiającemu w cenach obowiązujących w umowie, a są produkty, których cena jest wyższa od ceny produktu objętego umową (a ewentualna sprzedaż w cenie z niniejszej umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy), Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisemnej informacji dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji (np.: pisma od producenta, od podmiotów trzecich, itp.). Wykonawca ma również obowiązek przedstawić pisemne uzasadnienie wystąpienia ewentualnej rażącej straty po jego stronie i załączyć stosowne dokumenty. 10.Zmiana produktu na zasadach, o których mowa w pkt.8 lub pkt. 9 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku braku zgody Zamawiającego na zamianę produktu, na zasadach określonych w pkt.5 lub pkt. 6 , Wykonawca bądź Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w części dotyczącej tego produktu. 11.W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie dostarczał produktu będącego przedmiotem umowy bądź też niezwłocznie nie zaproponuje dostarczania zamiennika produktu czy też produktu z tzw. zapasów, w sytuacji o której mowa w pkt.8, Zamawiający będzie miał prawo dokonać zakupu produktu (odpowiednika)u innego dostawcy. Jeżeli koszt zakupu będzie wyższy od kosztu zakupu w ramach niniejszej umowy, powstałą różnicą zostanie obciążony Wykonawca. 12.W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanych produktów z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego 13.W przypadku odstąpienia w trakcie realizacji umowy od refundacji leku objętego umową, na podstawie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia wydanej w oparciu o Ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, Zamawiający wymaga zastąpienia leku odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia wykazaną przez Zamawiającego, a objętego aktualną refundacją zgodnie z obowiązującymi Obwieszczeniami Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w cenie zgodnej z obowiązującymi obwieszczeniami, o których mowa powyżej. Zmiana ta wymaga powiadomienia Zamawiającego, wymaga podpisania aneksu do umowy. 14.W przypadku leków refundowanych wymagany jest sposób wyceny leków zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych na dzień 1 lipca 2012 r. z późn. zmianami 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż podana w Formularzu cenowym, w przypadku: - odstąpienia od refundacji leku objętego umową, na podstawie decyzji administracyjnej tj. Obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, wydanego w oparciu o Ustawę z dnia 12 maja 2011 r. O refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, - usunięcia leku z Obwieszczeń Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, - braku odpowiednika chemicznego zgodnego z nazw międzynarodową przedmiotu zamówienia - braku pacjenta zakwalifikowanego do leczenia danym lekiem - braku zapotrzebowania po stronie Zamawiającego 16.W razie potrzeby zakupu większej ilości danego asortymentu niż ta, która została określona w formularzu cenowym, załącznik nr 6 do umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu tego produktu w ramach wartości umowy po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, kosztem zmniejszenia ilości innego produktu objętego umową 17.Zamawiający wymaga stałości cen przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, tj.: 1)proponowany asortyment o cenach urzędowych może zmienić cenę tylko w przypadku zmian określonych przez Ministra Zdrowia w porozumieniu z Ministrem Finansów w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ustalenia cen urzędowych hurtowych i detalicznych na produkty lecznicze i wyroby medyczne (Dz. U. 2007 r. nr 210 poz. 2135 z późn. zm.)- przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków , a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi 2)zmian cen leków u producentów 3)Wzrost cen proponowanych asortymentu po cenach umownych u producenta przekroczy 10% w stosunku do cen w dniu złożenia oferty( wzrost ten może być uwzględniony po wcześniejszym udokumentowaniu przez Wykonawcę) 4)w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danego leku strony dopuszczają możliwości dostarczania odpowiedników leków objętych umową ( o tych samych parametrach) 5)w przypadku asortymentu importowanego zmiana cen będzie możliwa gdy wskaźnik wzrostu kursu waluty producenta przekroczy 10% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty ( średni kurs NBP) 6)zmiany cen wynikającej ze zmian stawek podatkowych w stopniu wynikającym z tych zmian 18.Zmiana cen może nastąpić również w przypadkach wymienionych niżej: a)wprowadzenia do obrotu w okresie realizacji umowy leku równoważnego, przy czym strony ustalą jego cenę jednostkową, która nie może być wyższa niż cena leku uwzględnionego pierwotnie w umowie, b)zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania), przy czym nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalnie do zmiany nastąpi korekta ceny opakowania, c)wystąpienia braku leku (leków) na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zaprzestanie produkcji, wycofania z obrotu) i wówczas istnieje możliwość zastąpienia go lekiem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena leku wycofanego lub brakującego, d)objęcia leków refundacją na podstawie decyzji administracyjnej, z której wynika zmiana dotychczasowej ceny, e)zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu, f)zmiany urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, g)zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia (w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach