Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 35-241 Rzeszów, ul. Rycerska 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8611421 w. 380 , fax. 017 861 14 29
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Rycerska 2 2
35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8611421 w. 380, fax. 017 861 14 29
REGON: 00028994000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, których mowa w 1.4 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonego wraz z ofertą dokumentu (dokumentów) żądanych przez zamawiającego a potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do wykorzystania (formularz stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub dokument w innej formie zgodnej z Ustawą Prawo Farmaceutyczne - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa substancji żywieniowych oraz produktów do receptury aptecznej
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa leków różnych -uzupełnienie dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa produktów leczniczych w ramach terapeutycznego programu zdrowotnego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy antybiotyków, środków kontrastowych i leków różnych.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/21/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-28