Przetargi.pl
Dostawa leków

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. Korczaka 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 814 24 38 , fax. 085 814 24 82
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
    ul. Korczaka 23 23
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 814 24 38, fax. 085 814 24 82
    REGON: 05064480400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa leków z podziałem na 35 części. Część 1 Leki ogólnie działające 24 pozycje; Część 2 Leki w zaburzeniach psychicznych 1 pozycja; 3 Leki przeciwbólowe 4 pozycje ; Część 4 Leki stosowane w chorobach układu krążenia 11 pozycji; Część Heparyny 1 pozycja; Część 6 Leki p/bólowe i p/zapalne 17 pozycji; Część 7 Leki p/bólowe i p/zapalne - 3 pozycje; Część 8 Leki p/bólowe i p/ zapalne - 3 pozycje; Leki stosowane w chorobach układu pokarmowego - 32 pozycje; Część 10 Leki układu pokarmowego - 1 pozycja; Część 11, 12 ,13 Leki układu pokarmowego - po 1 pozycji; Część 14 Leki stosowane w leczeniu zakażeń, antybiotyki i sulfonamidy - 28 pozycji; Część 15 Leki stosowane w leczeniu zakażeń, antybiotyki i sulfonamidy - 2 pozycje; Część 16 Antybiotyki - 1 pozycja; Część 17 Leki stosowane w leczeniu zakażeń, antybiotyki i sulfonamidy - 3 pozycje; Część 18 Leki stosowane w leczeniu zakażeń, antybiotyki i sulfonamidy - 2 pozycje ; Część 19 Antybiotyki - 2 pozycje; Część 20 Antybiotyki - 13 pozycji ; Część 21 Środki anestezjologiczne i znieczulające, środki stosowane w premedykacji 16 pozycji; Część 22 Witaminy - 19 pozycji; Część 23 Leki psychotropowe i narkotyki - 22 pozycje; Część 24 Leki p/depresyjne, uspokajające stosowane w zaburzeniach psychicznych - ilość pozycji 30 ; Część 25 Leki stosowane w chorobach układu oddechowego i p/ alergiczne - ilość pozycji 14 ;Część 26 Leki stosowane w chorobach serca - ilość pozycji 62; Część 27 Leki stosowane w chorobach serca - ilość pozycji 3; Część 28 Leki różne - ilość pozycji 38; Część 29 Środki diagnostyczne - ilość pozycji 2; Część 30 Preparaty mlekozastępcze - ilość pozycji 4; Część 31 Insuliny - ilość pozycji 1; Część 32 Płyny infuzyjne żywienie pozajelitowe - ilość pozycji 41; Część 33 Płyny infuzyjne w opakowaniu stojącym zawierającym dwa niezależnie otwierane porty, wolne od drobnoustrojów - ilość pozycji 11; Część 34 Heparyny drobnocząsteczkowe - ilość pozycji 1 ; Część 35 Leki różne - ilość pozycji 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie). 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 2: 1) lit. a; b; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a; b; powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2; zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach